آپدیت اندروید 8 اوریو برای HTC 10 منتشر شد

HTC آغاز به عرضه آپدیت جدیدی برای گوشی هوشمند 10 خود کرده است. این به‌روزرسانی که تحت نسخه نرم‌افزار 3.16.617.2 عرضه می‌شود، آپدیت بزرگی است که اندروید اوریو 8.0 را هم به این دستگاه می‌آورد.

7

عرضه OTA آپدیت اندروید 8 اچ‌تی‌سی 10 در حال حاضر آغازشده است؛ اما اگر نمی‌توانید برای دریافت آن صبر کنید، می‌توانید فایل RUU 1.8 گیگابایتی آن را جهت نصب رام بر گوشی HTC 10 توسط ویندوز دانلود کنید.

HTC 10

یکم شهریورماه بود که این کمپانی تایوانی عرضه اندروید اوریو را برای گوشی‌های HTC 10، U11 و U Ultra تائید کرد.  عرضه آپدیت اوریو برای U11 از دو ماه پیش آغازشده است و حالا HTC 10 نیز این آپدیت را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این آپدیت فعلاً برای دستگاه‌های آنلاک شده در آمریکا عرضه می‌شود اما می‌توان انتظار داشت عرضه آپدیت برای سایر مناطق نیز به زودی آغاز شود/

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    با سلام
    من یو الترا دارم آپدیت اندروید 8 را هم دانلود کردم ولی گوشیم هم داغ میکنه همه سرعتش کم شده و فیلمبردای با سکته و تاخیر انجام میشه اگه ریست فکتوری کنم اطلاعاتش هم پاک میشه؟!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      معمولاً بعد آپدیت ریست فکتوری کنید بهتره. بله اطلاعات رو توی کامپیوتر یا … نسخه پشتیبان بگیرید

  2. جواد می‌گوید

    سلام
    من متاسفانه بعد از این آپدیت آندروید 8 امکان استفاده از اکثر نرم افزار های گوشیم رو از دست دادم.
    چه نرم افزارهای نصب شده خودم چه نرم افزارهای اصلی موجود در گوشی!!
    نمی دونم چکار میشه کرد؟ آیا ریست فکتوری کمک می کنه؟
    حتی چند بار به خود HTC هم ایمیل زدم و ایراد رو مطرح کردم که متاسفانه جوابی دریافت نکردم
    HTC 10

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ریست فکتوری رو حتما امتحان کنید. بسیاری از مشکلات پس از آپدیت با ریست فکتوری حل میشه

  3. محمدرضا می‌گوید

    من این آپدیت رو نصب کردم، ولی متاسفانه بعد از نصب مصرف باتری گوشی به طرز وحشتناکی بالا رفت، به صورتی که هر 4 ساعت یکبار با مصرف معمولی مجبورم گوشی رو شارژ کنم، شمن این که آنتن دهی گوشی هم به شدت ضعیف شده و خیلی از تماس ها رو از دست میدم. زمانی که روی اندروید 7 بودم ابدا این مشکلات رو نداشتم. کسی از دوستان دیگه هم چنین مشکلی برخورده؟ آیا راه حلی پیدا شده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما بعد از آپدیت فکتوری ریست کردید؟

      1. مرجان می‌گوید

        من هم دقیقا همین مشکلات رو پیدا کردم. البته آنتن دهی گوشیم مشکلی پیدا نکرد. ولی مصرف باتری به شدت بالا رفته و گوشی هم خودبه خود داغ میشه.
        چاره چیه؟