شرکت Matias نسخه باسیم و نورپردازی RGB کیبورد اپل را می‌سازد

شرکت Matias، در نمایشگاه CES2018، از نسخه سیم دارد کیبورد مخصوص مک‌بوک اپل پرده برداشت که دارای نورپردازی RGB می‌باشد.

0

اگر یکی از استفاده‌کنندگان محصولات شرکت اپل باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت از سال گذشته نسخه بی‌سیم کیبوردهای معروف مک‌بوک را جایگزین مدل سنتی کرده است؛ بااین‌حال شرکت Matias برای آن دسته از افرادی که کماکان ترجیح می‌دهند از کیبوردهای سیمی استفاده کنند، در نمایشگاه CES2018 نسخه باسیم کیبورد اپل را معرفی کرده که به قابلیت نور پس زمینه RGB هم تجهیز شده است.

نسخه باسیم و نورپردازی RGB کیبورد اپل که توسط شرکت Matias تولید شده، از لحاظ کیفیت و راحتی کارکرد همانند نسخه اصلی بوده و علاوه بر آن دارای کلیدی چرخشی در قاب پشتی بوده که کاربر می‌توان از آن جهت تغییر رنگ دکمه‌های کیبورد استفاده کند. در سوی دیگر کاربر حتی قادر است میزان روشنایی ال‌ای‌دی‌ها را هم تعیین کند. برای این کار کافیست با نگه داشتن توأم کلید مذکور، یکی از کلید‌های شمارنده کیبورد را هم انتخاب کند. به‌عنوان مثال با انتخاب شماره 2، میزان نور تابیده شده بر روی 20 درصد قرار خواهد گرفت.

نسخه باسیم و نورپردازی RGB کیبورد اپل در مدل‌های نقره‌ای، سفید و خاکستری قابل سفارش است، اما مدلی سازگار با سیستم‌عامل ویندوز 10 نیز تولید شده است. تمامی مدل‌های مذکور با قیمت 99 دلاری عرضه خواهند شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.