روبات Aeolus می‌تواند برایتان از درون یخچال نوشیدنی خنک بیاورد!

یکی از بهترین روبات‌های معرفی شده در نمایشگاه Aeolus ،CES2018 نام دارد که علاوه بر ظاهری دوست داشتنی، قادر است کارهای یک خدمتکار خستگی‌ناپذیر یا یک نگهبان را انجام دهد.

0

هرچند فاصله زمانی زیادی تا ادغام هوش مصنوعی در کالبد یک روبات باقی‌مانده، بااین‌حال هر از گاهی شاهد معرفی روبات‌هایی هستیم که روزبه‌روز بیشتر به زندگی روزمره ما انسان‌ها ورود پیدا می‌کنند. به‌عنوان‌مثال روبات Aeolus که توسط شرکت Rosie در نمایشگاه CES2018 معرفی شده، همچون یک خدمتکار قادر است کارهای درون خانه شما را انجام دهد.

البته در نظر داشته باشید که روبات Aeolus هنوز در حال توسعه است، بااین‌حال می‌تواند در محیط خانه حرکت کرده، لوازم را در سر جای مخصوصشان قرار دهد و یا آنکه برایتان از درون یخچال نوشابه خنک بیاورد! روبات Aeolus قادر است شما را در یافتن اشیا گم شده یاری رساند و یا آنکه به‌طور خودکار به‌وسیله یک جاروبرقی داخلی، در زمان نبودتان خانه را تمیز کند.

شرکت سازنده مدعیست که موارد مذکور، تنها یک هزارم از توانایی‌های اصلی Aeolus بوده و به‌مرور زمان می‌توان کارهای بیشتری به آن آموزش داد. این روبات که از دستیار صوتی الکسا قدرت گرفته، با برچسب قیمتی زیر 20 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.