موس Rival 600 استیل سریز حرکات شما را روی هوا هم دنبال می‌کند!

شرکت استیل سریز در خلال برگزاری نمایشگاه CES2018 از موس گیمینگ جدیدی با نام Rival 600 رونمایی کرده که به کاربر امکان استفاده از آن حتی در زمانی که بر روی موس پد قرار نگرفته را می‌دهد.

0

اگر اهل بازی‌های FPS (شوتر اول شخص) باشید حتماً می‌دانید با بلند کردن موس از روی موس‌پد و قرار دادن مجدد آن نشانه‌گر تکان می‌خورد و همین امر می‌تواند نشانه‌گیری شما را با مشکل جدی روبرو کند. موس Rival 600 از یک سنسور دوگانه TrueMove3 بهره برده که قادر است در زمانی که موس بر روی پد قرار نگرفته هم حرکات دست کاربر را تشخیص بدهد و این عارضه را به حداقل برساند. دو حسگر تخصصی و سیستم ردیابی سبب کاهش زمان دریافت مکان و تشخیص موقعیت موس خواهد شد، ازاین‌رو حتی در زمانی که در هوا موس را حرکت می‌دهید هم موقعیت آن به سیستم منتقل می‌شود.

هرچند تشخیص حرکات دست در هوا که استیل سریز آن را TrueMove 3+ نامیده، ویژگی منحصربه‌فرد و جدیدی در دنیای موس‌های گیمینگ نیست، اما بدون شک علاقه‌مندان به سری موس‌های Rival را راضی نگاه خواهد داشت. نکته قابل توجه آنکه روی لبه‌های موس Rival 600 استیل سریز وزنه‌هایی تعبیه شده که فرد می‌تواند برای تنظیم سنگینی ماوس آن‌ها را تنظیم کند.

موس Rival 600

موس Rival 600 با قیمت 80 دلاری از طریق وب‌سایت شرکت سازنده و فروشگاه آمازون قابل سفارش است

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، پلتفرم اصلی موس امکان اتصال 8 وزنه را دارا بوده و وزن آن در محدوده 96 و 128 گرم قابل تغییر است. ماوس Rival 600 از بدنه‌ای با طراحی ارگونومیک و مقاوم برای راحتی در کارکرد برخوردار است و دارای حسگر اپتیکال IPS 350، پردازنده درونی برای ذخیره افکت‌های نوری، دکمه‌های قابل شخیص سازی و CPI 12000 اشاره کرد. این موس دارای یک تراشه 32 بیتی ARM است که با نرم‌افزار SteelSeries Engine به صورت هماهنگ کار می‌کند و امکان تنظیم و ذخیره‌سازی پروفایل ماکرو را می‌دهد.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.