هدفون‌های بی‌سیم B&O Play H8i و H9i با طراحی و دوام شارژ بهتر رونمایی شدند

شرکت بنگ‌اند‌الوفسن به تازگی جانشین هدفون‌های H8 و H9 خود را با نام‌های B&O Play H8i و H9i معرفی کرده که قرار است نسبت به نسل قبلی طراحی بهتر و دوام شارژ بهینه‌تری داشته باشند.

0

در میان هدفون‌های قابل حمل و کمی لوکس سری B&O Play از محبوبیت بالایی برخوردار است. هدفون B&O Play H8i نسخه روی گوشی و B&O Play H9i نسخه اطراف گوش این شرکت محسوب می‌شود.

به گفته B&O هدفون‌های جدید حالا صدایی متفاوت از نسل قبل داشته و با دقت، قدرت و جزئیات شما را غافلگیر خواهند کرد. در ساخت این دو هدفون از هدبند چرمی، بدنه آلومینیومی و ایرپدهای چرم طبیعی استفاده شده است. اما در نسل جدید درگاه شارژ به SUB-C تغییر کرده و دوام شارژ نیز به 18 ساعت افزایش یافته است.

B&O Play H8i H9i

این هدفون‌ها از راحت‌ترین هدفون‌های روی گوشی و اطراف گوشی هستند و حالا B&O یک پورت بیس نیز برای بهبود فرکانس‌هایی پایینی به آن‌ها اضافه کرده است. هر دو نسخه H8i و H9i از نویزکنسلینگ بهره می‌برند که حالا قادر به حذف صدای اطراف انسان‌ها نیز هست.

B&O حالت جدید Transparency را نیز به این دو هدفون اضافه کرده است تا بتوانید با یک جسچر صدای موسیقی را قطع کرده و صدای بیرون را بشنوید. به لطف حسگر مجاورت وقتی هدفون را از روی سرتان برمی‌دارید آهنگ به صورت خودکار متوقف خواهد شد و حالا با یک میکروفون اضافه کیفیت مکالمات نیز بهبود یافته است.

B&O Play H8i

نسخه H8i که از نوع روی گوشی است دارای باتری بزرگ‌تر 1100 میلی‌آمپرساعتی بوده اما باتری آن قابل تعویض نیست؛ درحالی‌که مدل H9i دارای باتری 770 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض است. به این ترتیب مدل روی گوشی دوام شارژی معادل 30 ساعت خواهد داشت. در مدل H8i همچنین از دکمه‌های فیزیکی به جای جسچر استفاده می‌شود.

B&O فروش مدل BeoPlay H8i را با قیمت 399 دلار و مدل BeoPlay H9i را با قیمت 499 دلار در دو رنگ مشکی و چرمی از بهمن‌ماه آغاز خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.