دل نسخه تبدیل‌پذیر اولترابوک XPS 15 خود را معرفی کرد

شرکت دل به‌تازگی از نسخه 15 اینچی الترابوک XPS 15 رونمایی کرده که می‌توان آن را به‌عنوان یک تبلت هم استفاده کرد.

0

این روزها تفاوت میان لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به کمترین میزان خود رسیده و شرکت‌های سخت‌افزاری نیز سعی می‌کنند، همیشه وقت مدل‌هایی هیبریدی از لپ‌تاپ‌های محبوب خود را به بازار عرضه کنند. این دقیقاً سیاستی است که شرکت دل در پیش گرفته و پس از آنکه سال گذشته اولترابوک XPS 13 توانست فروش خوبی را تجربه کند، امسال این شرکت در نمایشگاه CES20018 نسخه تبدیل‌پذیر اولترابوک XPS 15 را معرفی کرد.

نسخه 15 اینچی اولترابوک XPS 15 از ماه آینده با قیمت 1300 دلاری به بازار عرضه خواهد شد

اولین نقطه قوت نسخه تبدیل‌پذیر اولترابوک XPS 15 ، بهره‌مندی از نمایشگر 15 اینچی با وضوح تصویر 4K است. علاوه بر این محصول جدید شرکت دل از تراشه نسل هشتمی اینتل قدرت گرفته که با پردازشگر گرافیکی AMD ادغام شده است. به همراه این سری از پردازنده‌ها می‌توان انتظار داشت که راندمان سیستم‌های سبک و پرتابل افزایش پیدا کند. اورکلاک CPU، GPU و حافظه HBM و ارائه عملکرد در دو نقطه طراحی شده 60 وات و 100 وات از لحاظ میزان مصرف انرژی، مواردی هستند که این پردازنده را منحصربه‌فرد کرده است.

اولترابوک XPS 15

لپ‌تاپ جدید دل همچنین به کیبوردهای موسوم به maglev keyboard تجهیز شده که با خاصیت مغناطیسی تعریف و تنظیم شده است و از کیبوردهای موجود که مکانیکی و حالت قیچی مانند هستند، عمرش بیشتر است. از دیگر ویژگی‌های نسخه تبدیل‌پذیر اولترابوک XPS 15 ، می‌توان به حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی، 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، درگاه Thunderbolt 3، جک هدفون، خشاب کارت حافظه جانبی و دو درگاه یواس‌بی_سی اشاره کرد.

دیگر محصول معرفی شده شرکت در نمایشگاه CES2018، نسل جدید مانیتور Ultrathin بود که در دو نسخه 23.8 و 27 اینچی با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی و QHD به ترتیب با قیمت 299 و 499 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. این نکته را مدنظر داشته باشید که هر دو مدل مذکور از فناوری HDR پشتیبانی کرده و با پلتفرم واقعیت مجازی ویندوز 10 سازگاری دارند.

اولترابوک XPS 15

دل همچنین یک حافظه  SSD پرتابل با ظرفیت 500 گیگابایت مجهز به خروجی Thunderbolt را معرفی کرده که با برچسب قیمتی 439 عرضه خواهد شد؛ نسخه 1 ترابایتی این محصول هم 799 دلار قیمت گزاری شده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.