ساعت هوشمند اندرویدی Skagen Falster با ظاهر مینیمال از راه رسید

برند دانمارکی Skagen اولین ساعت اندرویدی خود را با صفحه‌نمایش لمسی در مراسم CES 2018 معرفی کرد، این ساعت به لحاظ زیباشناختی طراحی ساده و مینیمال دارد.

0

ساعت Skagen Falster اولین ساعت هوشمند این برند با صفحه‌نمایش لمسی است که در این محصول شاهد حضور سیستم‌عامل اندروید ور هستیم.

اگر نگاهی به سایر ساعت‌های هوشمند برند Skagen داشته باشید متوجه خواهید شد که این برند دانمارکی علاقه زیادی به بازگشت به ریشه‌های اسکناندیناوی خود دارد و طراحی محصولات این برند همگی زیبا و ساده انجام شده است.

ساعت‌های هوشمند Skagen به باریک بودن معروف هستند اما از آنجایی که در ساعت هوشمند Skagen Falster با محصولی با صفحه‌نمایش لمسی و سیستم‌عامل اندروید ور طرف هستیم، سخت‌افزار موجود در این ساعت اجازه طراحی باریک را نداده است اما باز هم ساعت هوشمند Skagen Falster به لحاظ ضخامت تقریباً با سایر رقبای خود برابری می‌کند.

Skagen Falster

همان‌‌گونه که اشاره کردیم ساعت هوشمند Skagen Falster ظاهری ساده دارد و یک صفحه‌نمایش دایره‌ای با قطر 42 میلی‌متر به همراه یک دکمه کوچک در سمت راست ساعت در این محصول به چشم می‌خورد. زیبایی و سادگی این ساعت هوشمند باعث شده تا برای آقایان و خانم‌ها مناسب باشد.

برند Skagen نسخه 2.0 اندروید ور را برای این ساعت در نظر گرفته است و شاهد حضور پشت‌زمینه‌های مختلفی در این ساعت هستیم. لازم به ذکر است که Skagen مدعی شده استفاده از پشت‌زمینه مشکی در این ساعت باعث ذخیره‌ بیشتری باتری آن نیز خواهد شد.

طراحی ساده و مینیمالیستی ساعت Skagen Falster تنها در ظاهر آن رعایت نشده و به این ساعت هوشمند به لحاظ سخت‌افزاری امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار نمی‌‌دهد. در نتیجه در ساعت هوشمند Skagen Falster خبری از چیپست NFC برای پرداخت‌های موبایل نیست و به‌دلیل نداشتن GPS نمی‌تواند فعالیت‌های تندرستی کاربر را به خوبی‌ زیر نظر بگیرد.

از طرف دیگر دکمه تنظیم ساعت که گفتیم در سمت راست واقع شده است حالت چرخان ندارد و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. با توجه به این موارد باید گفت ساعت هوشمند Skagen Falster، را نمی‌توان محصولی برای علاقه‌مندان به فناوری‌های جدید دانست و این ساعت تنها برای افرادی طراحی شده که قصد استفاده از امکانات اولیه یک ساعت هوشمند را دارند.

ساعت هوشمند Skagen Falster در چهار رنگ مختلف راهی بازار خواهد شد و با توجه به قیمت 300 دلاری خود در گروه ساعت‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌گیرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.