کاسیو ساعت خورشیدی جی‌شاک جدید خود را با GPS معرفی کرد

یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان گجت‌های الکترونیکی به‌خصوص گوشی و ساعت هوشمند، عمر شارژ باتری است؛ اما شرکت کاسیو در نمایشگاه CES2018 از ساعت GPR B-1000 رونمایی کرده که به پنل خورشیدی مجهز شده و از این طریق قابل شارژ شدن است.

0

شرکت کاسیو که در چند سال اخیر محصولات خود را به جدیدترین فناوری‌های روز مطابق با نیاز کاربران تجهیز کرده، ساعاتی پیش در نمایشگاه CES2018 از عضو جدید سری جی‌شاک با نام GPR B-1000 پرده برداشت که دارای پنل خورشیدی بوده و در زمان اتمام شارژ باتری می‌توان آن را با نور خورشید شارژ کرد.

ساعت خورشیدی جی‌شاک کاسیو هرچند هوشمند نیست، اما یک GPS داخلی داشته و در یک بار شارژ کامل، می‌تواند به مدت 33 ساعت مداوم راهنمای شما در سفرهای خارج از شهر و کویر باشد؛ البته همان‌طور که گفته شد، در صورت اتمام شارژ باتری می‌توان از طریق پنل خورشیدی تعبیه شده بر روی کمک گرفت.

طبق اعلام شرکت سازنده، این ساعت خورشیدی که GPR B-1000 نامیده می‌شود، با شارژر‌های بی‌سیم QI سازگاری داشته و حداکثر 5 ساعت به طول خواهد انجامید تا به شارژ کامل برسد. علاوه بر این بایستی ساعت را به مدت 3 ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار داد تا بتوان به مدت یک ساعت از امکانات GPS استفاده کرد.

این ساعت مچی که در دمای منفی 20 درجه سلسیوس و عمق 200 متری آب شیرین بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد، از بهار سال آینده با قیمت 800 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین نسخه‌های معدودی از سری Pro Trek WSD-F20WEs را با بند سفید فلوریتی و نمایشگری از جنس کریستال مقاوم را در ماه‌های آینده عرضه خواهد کرد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.