بلک‌بری نسخه برنزی رنگ گوشی KEYone خود را معرفی کرد

بلک‌بری چندین سال سخت را پشت سرگذاشت و با تغییرات در شرکت و عرضه گوشی KEYone توانست یک خط تولید نسبتا قوی را ایجاد کند. این شرکت حالا تصمیم گرفته تا رنگ جدیدی برای پرچم‌دارش عرضه کند.

0

بلک‌بری یک نسخه تمام مشکی نیز از این گوشی را عرضه کرد که بسیار زیبا بود. اما حال شرکت تصمیم گرفته که یک رنگ تازه برای این گوشی عرضه کند. نسخه برنزی قرار است به زودی عرضه شود و همچنین پس از این نسخه، شرکت بلک‌بری به سراغ مدل‌های تازه خواهد رفت.

رنگ برنزی ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما در عمل بسیار زیبا و جذاب است و همچنین آن‌قدر در چشم نیست، گرچه زیر نور مناسب فلز دستگاه شبیه به طلا خواهد شد. گرچه برخی ممکن است خیلی از رنگ برنزی در کنار دیگر قسمت‌های مشکی گوشی خوششان نیاید. نسبتا گوشی همان گوشی پیشین است اما یک تغییر کوچک رخ داده است. گوشی حالا درگاه میکرو‌اس‌دی را کنار گذاشته و به جای آن یک درگاه سیم‌کارت اضافه شده است که می‌توان دو سیم‌کارت را وارد دستگاه کرد. این حرکت نسبتا برای کاربران بین‌المللی که نیاز به دو سیم‌کارت دارند انجام شده و بدین ترتیب حافظه گوشی به 64 گیگابایت محدود خواهد شد.

این نسخه از گوشی تنها بیرون از آمریکا و بیشتر در بازار اروپا، خاورمیانه و آسیا فروخته خواهد شد. شرکت AT&T نسخه تمام مشکی این گوشی را عرضه کند اما کاربران آمریکایی برای خرید مجبور به پیدا کردن یک نسخه آنلاک در بیرون از کشور هستند. قیمت و زمان دقیق عرضه گوشی همچنان مشخص نیست اما به نظر در سه ماهه اول این سال میلادی این گوشی روانه بازار خواهد شد.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.