جبرا ایرفون‌های بی‌سیم جدید خود را با دستیار الکسا معرفی کرد

کمپانی Jabra، سه ایرفون جدید را معرفی کرده تا سری محصولات جدید Elite را راه‌اندازی کند. عکسی که در بالا می‌بینید Elite 65t را نشان می‌دهد، یک جفت ایرباد کاملاً بی‌سیم؛ یک نسخه «فعال و پر جنب‌وجوش» از Elite 65t که اساساً برای ورزش‌کاران طراحی‌شده است و در آخر یک نسخه بلوتوثی (نه کاملاً بی‌سیم) که Elite 45t نام دارد.

0

میان ایرفون‌های بی‌سیم جبرا Elite 65t و پسرعموی ورزشکارش، هردو دارای 5 ساعت عمر شارژ و یک نگه‌دارنده هستند که می‌تواند ایربادها را تا دو بار دیگر کاملاً شارژ کند. جبرا قول داده که هردوی این ایربادها طراحی سبک دارند و کیفیت صدایشان هم فوق‌العاده است؛ اما مثل تمام هدست‌های وایرلس دیگر، کیفیت حقیقی آن‌ها را با گوش دادن به موسیقی می‌توان سنجید.

نسخه اکتیو ایرباد 65t دارای شتاب سنج داخلی است تا به کمک آن فعالیت‌های ورزشی کاربر را از طریق اپلیکیشن جبرا ثبت کند. به استاندارد IP56 هم مجهز شده است و در مقابل عرق، آب و گردوغبار تا مدت دو سال گارانتی دارد. پس روی آن‌ها عرق کنید تا خراب شوند، بعد یک جفت جدید بگیرید. چقدر خوب!

ایرفون‌های بی‌سیم جبرا Jabra Elite 65t

عجیب‌تر اینکه هردو Elite 65t و Active 65t دارای الکسای داخلی هستند، به این معنی که کاربران می‌توانند از الکسای آمازون سؤال بپرسند، آب‌وهوا و حتی فروشگاه‌های آنلاین را تنها به کمک میکروفن‌های خود ایربادها بررسی کنند. هردو ایربادهای 65t دارای قابلیت «یک‌بار لمس تا دسترسی» به سیری و دستیار هوشمند گوگل هم هستند؛ البته هنوز معلوم نیست که در طرز استفاده از آن‌ها چه تفاوتی با استفاده از الکسا دارد. هردوی این محصولات نیز کنترل‌های لمسی دارند، ایرباد سمت راست برای پخش و متوقف کردن موسیقی و ایرباد سمت چپ برای کم‌وزیاد کردن صدا.

جبرا اطلاعات زیادی در خصوص ایربادهای بلوتوثی باسیم خود یعنی Elite 65e نگفته است، اما به نظر می‌رسد که این ایرباد قابلیت‌های عادی را بدون دسترسی به دستیارهای هوشمند داشته باشد. هر سه این محصولات منحصراً از طریق Best Buy، به فروش می‌رسند. Jabra Elite 65t با قیمت 170 دلار و در اواخر دی‌ماه به فروش می‌رسد. نسخه Active آن 190 دلار قیمت داشته و فروردین‌ماه به فروش خواهد رسید. Elite 45e نیز با قیمت 100 دلار در اوایل فروردین برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.