ساعت هوشمند PowerWatch X انرژی مورد نیاز خود را از گرمای بدن تأمین می‌کند!

اگر شارژ کردن ساعت هوشمند برایتان آزاردهنده‌ترین کار دنیاست PowerWatch X می‌تواند همان ساعت ایده‌آل شما باشد. با این ساعت ثبت فعالیت‌های ورزشی و نمایش اعلان‌ها بدون نیاز به شارژ در اختیار شماست.

0

شرکت Matrix Industries دو سال پیش ساعت هوشمند پاورواچ را رونمایی کرد. این ساعت با این‌که مشکلی جهت تأمین انرژی با گرمای بدن نداشت در واقع امکانات چندانی در اختیار کاربر قرار نمی‌داد. حالا نسل دوم این ساعت با نام PowerWatch X رونمایی شده است.

PowerWatch X

پاورواچ ایکس پشتیبانی از اتصال به گوشی از طریق بلوتوث را اضافه کرده تا آن را به یک ساعت هوشمند واقعی تبدیل کند. از نظر ظاهری این ساعت مشابه ساعت‌های اسپورت و پلاستیکی طراحی شده اما بسیار سبک بوده و از نظر ارگونومی و راحتی بسیار خوب است.

با این‌که شرکت‌های مشابهی سعی کرده‌اند مشکل دوام شارژ پایین ساعت‌های هوشمند را از طریق تحرک و یا انرژی خورشیدی حل کنند شاید پاورواچ خصوصاً برای افراد فعال و ورزشکاران بهترین گزینه باشد. پاورپاچ از همین حالا با قیمت 250 دلار قابل پیش خرید است و گفته می‌شود فروش آن نیز حداکثر از بهار پیش رو آغاز شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.