ماوس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم گیمینگ جدید Corsair به CES 2018 آمدند

نمایشگاه CES مکانی است که انواع و اقسام فناوری‌های جدید را از حوزه‌های مختلف می‌توان در آن پیدا کرد. شرکت Corsair نیز که در حوزه گیمینگ فعالیت می‌کند، در دومین روز این نمایشگاه از ماوس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم جدیدی رونمایی کرده که گیمرهای حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد.

0

کیبورد بی‌سیم K63 از کلیدهای مکانیکی بهره برده و به دلیل طراحی منحصربه‌فردش توانسته جایزه نوآوری را در نمایشگاه CES 2018 کسب کند. در کیبورد جدید شرکت Corsair ، از سوییچ‌های قرمز CherryMX استفاده شده و اتصال بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی آن تنها 1 میلی‌ثانیه تأخیر دارد.

همچون دیگر کیبوردهای گیمینگ حرفه‌ای، تمامی کلیدهای K63 با لامپ‌های ال‌ای‌دی کاور شده‌اند که کاربر می‌تواند رنگ آن‌ها را بنا به سلیقه تغییر دهد. این محصول دارای یک باتری داخلی با عمر شارژ 75 ساعته بوده، بااین‌حال از طریق یک درگاه یواس‌بی می‌توان آن را به سیستم متصل کرد. به لطف فرکانس 2.4 فناوری بلوتوث، سرعت انتقال اطلاعات میان این کیبورد و سیستم به 1 میلی‌ثانیه رسیده است. این کیبورد فاقد پد کلیدهای عددی بوده، بااین‌حال از فناوری رمز‌نگاری 128 بیتی AES  بهره می‌برد که سیستم را در برابر هک شدن رمزهای وارد شده توسط صفحه کلید بیمه می‌کند.

 Corsair

طبق اعلام شرکت سازنده، کیبورد بی‌سیم K63 به همراه lapboard مخصوص آن با قیمت 160 دلاری به بازار عرضه خواهد شد، بااین‌حال امکان سفارش کیبورد به‌صورت تکی هم با قیمت 110 دلاری امکان‌پذیر است.

موس پد بی‌سیم Corsair قابلیت سازگاری با گوشی پشتیبانی کننده از فناوری QI را دارد

دیگر محصولی که شرکت Corsair در نمایشگاه CES2018 در معرض دید عموم قرار داد، موس گیمینگ بی‌سیم  Dark Core RGB است که از همان فرکانس مذکور جهت اتصال به سیستم استفاده می‌کند و باتری آن عمر شارژ 24 ساعته دارد. طبق گفته شرکت سازنده، این موس قادر است 16,000 نقطه نوری در یک اینچ را تشخیص دهد.

 Corsair

این موس نیز با موس پد شارژر بی‌سیم Corsair سازگاری داشته و همچون دیگر مدل‌های حرفه‌ای موجود در بازار، دارای 9 دکمه قابل شخصی‌سازی و ال‌ای‌دی‌های داخلی با قابلیت تغییر رنگ است. موس گیمینگ بی‌سیم Dark Core RGB با قیمت 80 دلاری قابل سفارش است و پد مذکور که از فناوری QI پشتیبانی کرده نیز با برچسب قیمتی 90 به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.