سن‌دیسک کوچک‌ترین فلش یک ترابایتی دنیا را معرفی کرد؛ کمی بزرگ‌تر از یک سکه

احتمالاً به خاطر دارید که چند سال پیش فلش‌های یک گیگابایتی حجیم محسوب می‌شدند! حالا سن‌دیسک از کوچک‌ترین فلش یک ترابایتی پرده‌برداری کرده که تنها کمی از یک سکه بزرگ‌تر است.

0

رقابت برای جای دادن بیشترین ظرفیت حافظه درون فلش مموری‌ها، کارت‌های حافظه و هارد دیسک‌ها کماکان ادامه دارد و حالا سن‌دیسک با کوچک‌ترین فلش یک ترابایتی دنیا پا به CES 2018 گذاشته است. با این‌که رکورد حجیم‌ترین فلش مموری جهان در اختیار کینگستون و فلش DataTraveler Ultimate GT این شرکت است اما سن‌دیسک کوچک‌ترین‌ها را تولید خواهد کرد.

فلش مموری جدید سن‌دیسک از اتصال USB-C استفاده می‌کند تا بتوانید آن را به راحتی به هر لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند مدرنی نیز متصل کنید.

کوچک‌ترین فلش یک ترابایتی دنیا

گفتنی است این فلش مموری هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد و زمان عرضه یا قیمت آن مشخص نیست. از آن‌جا که یک SSD یک ترابایتی USB-C در حال حاضر قیمتی حدود 350 دلار دارد احتمالاً این فلش مموری قیمتی بین 400 تا 600 دلار خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.