لنوو تبلت هیبریدی Miix 630 را با پردازنده اسنپ‌دراگون 835 معرفی کرد

مایکروسافت به تازگی پشتیبانی کامل از پردازنده‌های ARM را به ویندوز 10 اضافه کرده و حالا لنوو از یک تراشه کوالکام با همین معماری در تبلت هیبریدی جدید خود Miix 630 کمک گرفته است.

0

لنوو Miix 630 یک تبلت هیبریدی شبیه به سرفیس پرو مایکروسافت است که می‌توانید با اتصال کیبورد آن را به یک لپ‌تاپ تبدیل کنید. این تبلت همچنین یک پایه برای قرار دادن روی میز یا روی پاهایتان دارد و قیمت آن به همراه کیبورد و قلم استایلوس تنها 799 دلار تعیین شده است.

lenovo Miix 630

این تبلت از یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با وضوح +WUXGA یا 1920 در 1280 پیکسل استفاده می‌کند و با 4 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه پرسرعت همراه است. میکس 630 تنها یک درگاه USB-C دارد و به همین دلیل برای اتصالات نیازمند دانگل‌های مختلف خواهید بود و نمی‌توانید بدون دانگل دستگاه را همزمان شارژ کرده و ماوس یا فلش مموری به آن متصل کنید. با این حال یک درگاه microSD برای افزایش حافظه در آن وجود دارد.

لنوو Miix 630

این تبلت با بهره‌گیری از فناوری ویندوز هلو می‌تواند چهره شما را تشخیص داده و قفل ویندوز را باز کند. اما شاید جذاب‌ترین بخش این تبلت استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 835 باشد که معمولاً در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شادش بوده‌ایم. Miix 630 از ویندوز 10 اس استفاده می‌کند اما می‌توانید با ارتقای رایگان به نسخه پرو از تمامی نرم‌افزارهای ویندوز 10 استفاده کنید.

Miix 630

لنوو ادعا می‌کند این تبلت با پشتیبانی از LTE می‌تواند تا 20 ساعت دوام شارژ را تضمین کند. Miix 630 قرار است در فصل دوم سال 2018 با قیمت 799 دلار برای نسخه پایه به همراه کیبورد و استایلوس به بازار عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.