دوربین Insta360 Nano S فیلم‌برداری 360 درجه 4K را به گوشی شما اضافه خواهد کرد

شاهد معرفی دوربین جدیدی از جانب Insta360 هستیم، این دوربین Insta360 Nano S نام دارد و می‌تواند فیلم‌برداری 360 درجه‌‌ای را با کیفیت 4K به گوشی اضافه کند.

0

دوربین جدید  Insta360 Nano S به گوشی آیفون متصل می‌شود و سنسور 20 مگاپیکسلی این دوربین قادر است با کیفیت 4K از محیط فیلم‌برداری کند. این دوربین که نسخه آپدیت‌ شده دوربین Insta360 Nano است به لحاظ ابعاد نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی ندارد و از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می‌شود.

کاربر پس از فیلم‌برداری از طریق این دوربین می‌تواند ویدئوها و عکس‌های 360 درجه را از طریق اپلیکیشن Insta360 Nano S ویرایش کند. این اپلیکیشن امکان استریم کردن ویدئوهای 360 درجه را در یوتویب، فیس‌بوک و توییتر میسر می‌کند.

برای سایر پلتفرم‌ها نظیر اسنپ‌چت، واتس‌اپ و اینستاگرام، کاربر باید محتوای ضبط شده از طریق دوربین Nano S را که فرمت 360 درجه دارد به فرمت قابل انتشار در این شبکه‌ها تبدیل کند.

این دوربین آیفون را به یک دوربین تمام عیار 360 درجه تبدیل می‌کند. امکان سینک دوربین Nano S با ژیروسکوپ آیفون میسر است اما این دوربین ژیروسکوپ داخلی مختص خود را هم دارد. ناگفته نماند که پس از فیلم‌برداری کاربر می‌تواند قسمت‌هایی مشخص از ویدئو 360 درجه را بسته به صلاحدید خود به فرمت معمولی تبدیل کند.

Insta360 Nano S

در کنار این موارد شاهد امکان جالبی برای چت ویدئویی با حالت 360 درجه نیز هستیم. از طرف دیگر این دوربین قابلیتی با عنوان MultiView را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به لطف این ویژگی، کاربر می‌تواند زوایای مختلفی از یک صحنه را به صورت مستقیم استریم کند.

لازم به ذکر است حتی اگر گوشی مخاطب به دوربین Nano S مجهز نباشد باز هم فردی که این دوربین را بر روی گوشی خود نصب نموده می‌‌تواند برای مخاطبین به صورت 360 درجه چت ویدئویی ارسال کند.

دوربین Nano S قیمتی حدود 239 دلار دارد و در 2 رنگ مشکی و نقره‌ای از طریق فروشگاه آنلاین آمازون در تمام نقاط دنیا به فروش می‌رسد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.