با این دستبند می‌توانید صدای مکالمات را از طریق انگشتتان بشنوید!

به‌راستی که تکنولوژی چیز عجیبی است و اعجاب واژه‌ی مناسبی برای توضیح یک محصول خلاقانه‌ و ساخت شرکت کره‌ای Innomdle Lab موسوم به Sgnl می‌باشد.

0

دستبند Sgnl گجتی است که می‌تواند بصورت مجزا و یا بعنوان بند یک ساعت هوشمند مورد استفاده قرار گیرد و این امکان را فراهم کند که تماس‌های تلفنی را از طریق انگشت دست خود بشنوید. درست متوجه شدید، در صورت دریافت تماس با قرار دادن انگشت‌تان درون گوش قادر خواهید بود مکالمه را دریافت کنید. به این صورت است که Sgnl در مرحله نخست سیگنال صوتی را از طریق بلوتوث از گوشی دریافت می‌کند و پس از آن طریق واحد هادی بدن ارتعاشی ایجاد می‌کند که ارتعاش صوتی را از دست به سرانگشت منتقل می‌کند. هنگامی‌که انگشت خود را درون گوش بگذارید می‌توانید پژواک این ارتعاش و صدای تقویت شده را بشنوید.

این محصول بیش از یک سال بعنوان یک پروژه‌ی کیک استارتر در نظر گرفته شده بود اما اکنون بر اساس گفته‌ها تا اسفند ماه سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

اگر دستبند Sgnl را با اپل واچ و یا ساعت Gear سامسونگ جفت کنید هنگامیکه گوشی‌تان دم دست نباشد هم می‌توانید تماس‌ها را دریافت کنید.

Sgnl در شش رنگ متفاوت عرضه و بعنوان یک گجت تناسب اندام این قابلیت را داد که تعداد قدم‌ها و میزان کالری مصرفی بدن را اندازه‌گیری کند. زمان لازم برای شارژ این دستبند یک ساعت و عمر شارژ آن سه و نیم ساعت می‌باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.