سامسونگ سیستم امنیتی Knox را به لوازم خانگی هوشمند می‌آورد

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES2018 اعلام کرده که سیستم امنیتی Knox را به‌طور یکپارچه با لوازم‌خانگی هوشمند جدید خود ادغام خواهد کرد.

0

ایده جداسازی ایمیل‌های کاری از ایمیل‌های شخصی و حفظ اطلاعات کاری در محیطی امن، از مدت‌ها پیش وجود داشته و یکی از دلایل محبوبیت برخی از تلفن‌های هوشمند بازار مانند بلک‌بری نیز همین مورد بوده است. سامسونگ با معرفی Knox توانست قدم بزرگی در این راه برداشته و با مجهز نمودن دستگاه‌های گلکسی به این سرویس فضای امنی برای اطلاعات کاربران مهیا نمود. البته سامسونگ پا را از ین هم فراتر گذاشته و قرار است تمام لوازم‌خانگی هوشمند 2018 خود را هم به این سیستم تجهیز کند.

در چند سال اخیر شاهد درز اخباری پیرامون هک شدن لوازم‌خانگی هوشمند و به‌خصوص تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بوده‌ایم، ازاین‌رو تعبیه یک‌لایه امنیتی که پیش‌تر امتحان خود را بر روی گوشی‌های سری گلکسی پس داده، می‌تواند پاسخ قاطعی از سوی کره‌ای به چنین خبرهایی باشد.

سیستم امنیتی Knox بر روی برخی گوشی های سری گلکسی فعال است

سیستم امنیتی Knox یک محیط مجازی اندروید به شمار می‌آید. این فضا لانچر، برنامه، ویجت و هوم اسکرین مخصوص خودش را دارد. برنامه‌های درون این فضا از برنامه‌های خارج آن ایزوله هستند.

اگرچه سامسونگ هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون دستگاه‌های پشتیبانی کننده از سیستم امنیتی Knox منتشر نکرده، اما ازنظر کاربران رساندن این پلتفرم امنیتی به گجت‌های هوشمند می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه هیچ فردی مایل نیست آمار خوراکی‌های موجود در یخچال منزلش را با دیگران به اشتراک بگذارد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.