ایسوس تینکر بورد اس را برای رقابت یا رزبری پای عرضه می‌کند

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته در نمایشگاه CES 2017 شرکت ایسوس از برد توسعه دهنده جدیدی با عنوان تینکر بورد پرده برداشت که به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و قابلیت‌های سخت‌افزاری با استقبال بالایی روبه‌رو گردید تا جایی که امسال نیز مدل جایگزین آن با نام تینکر بورد اس توسط شرکت تایوانی در CES 2018 معرفی شده است.

0

ایسوس تینکر به لحاظ ابعاد و قد و قواره همانند رزبری پای طراحی شد و تقریباً ابعادی برابر با یک کارت اعتباری دارد؛ اما همان‌گونه که اشاره شد در Tinker Board ایسوس شاهد حضور سخت‌افزار قوی‌تری بودیم. تینکر بورد اس نیز از این رویه پیروی کرده و علی‌رغم ظاهری کوچک جثه، قابلیت‌های خوبی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

تینکر بورد اس ایسوس از یک حافظه ذخیره‌سازی eMMC شانزده گیگابایتی، پردازنده 4 هسته‌ای راک‌چیپ با قابلیت رندر کردن تصاویر 4K، پورت HDMI و درگاه یواس‌بی بهره می‌برد. این محصول که دارای پین‌های 40GPIO و امکان بوت کردن سیستم‌عامل لینوکس بوده، قرار است در نیمه نسخت سال 2018 به بازار عرضه گردد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.