ایسوس یک کیت گیمینگ برای ناپدید کردن حاشیه مانیتورها به کمک نور معرفی کرد

گیمرهای حرفه‌ای نهایت لذت را در حین بازی با 3 مانیتور تجربه می‌کنند اما وجود حاشیه‌های میانی مانیتورها کمی آزاردهنده است. به همین دلیل باخبر شدیم ایسوس یک کیت گیمینگ برای ناپدید کردن حاشیه مانیتورها به کمک نور در CES 2018 معرفی کرده است.

0

دنیای بازی‌های رایانه‌ای دنیایی است که انتهایی نمی‌توان برای آن متصور شد و به هر اندازه هم که برای سیستم کامپیوتر خود خرج کنید باز هم جای خرج دارد. یکی از مواردی که می‌تواند تجربه بی‌نظیری از بازی‌های رایانه‌ای را در اختیار گیمرها بگذارد استفاده از 3 مانیتور است.

با این روش گیمر، بازی مورد علاقه خود را بر روی سه مانیتور که کنار هم چیده‌ است انجام می‌دهد. در این بین لبه‌های بین مانیتورها همیشه جلوی دید گیمر را می‌گیرد. به جهت رفع این مشکل، ایسوس در حرکتی خلاقانه یک کیت گیمینگ را معرفی کرد که حاشیه مانیتورها را به کمک نور ناپدید می‌کند. این ویژگی به لطف نور و لنزهای تعبیه شده در این کیت صورت می‌گیرد.

Bezel-free Kit

کیت تازه معرفی شده ایسوس که Bezel-free Kit نام دارد، دارای لنزهای افقی و قسمتی برای نصب به مانیتور در زاویه 130 درجه است. این لنزها تصویر مانیتور‌ها را ترکیب کرده و با شکست نور حالتی را ایجاد می‌کنند که لبه‌های مانیتور به صورت بصری مشخص نمی‌شود.

در نتیجه پس از قرار دادن سه مانیتور در کنار هم و استفاده از این کیت، گیمر عملاً تجربه بازی با یک مانیتور بسیار بزرگ خمیده را در اختیار دارد. کیت Bezel-free که از جانب ایسوس معرفی شده است نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار یا تجهیزات سخت‌افزاری جداگانه‌ای ندارد و ظاهرا با تمامی مانیتورهای موجود در بازار سازگاری کامل دارد.

ایسوس در حین معرفی این کیت اشار‌ه‌ای به قیمت آن نکرده است و تنها متذکر شد که در سال میلادی 2018 راهی بازار خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.