هدست گیمینگ و بی‌سیم HyperX Cloud Flight با قیمت 160 دلار رونمایی شد

هدست‌های گیمینگ طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و به همین دلیل در CES 2018 شاهد معرفی هدست گیمینگ و بی‌سیم HyperX Cloud Flight با قیمت 160 دلار هستیم.

0

اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید به احتمال زیاد نام سری‌ هدفون‌های HyperX به گوش شما خورده است. بیشتر این هدفون‌ها باسیم عرضه می‌شوند اما این بار در CES 2018 شاهد رونمایی هدفون HyperX Cloud Flight هستیم که اتصال این هدفون به کنسول بازی یا کامپیوتر به شکل بی‌سیم انجام می‌شود.

هدفونی که تازه معرفی شده از هم اکنون آماده عرضه به بازار‌های آمریکا،‌ کانادا، اروپا و استرالیا است و قیمت 160 دلاری این هدفون باعث شده است تا در گروه هدفون‌های گیمینگ خوش‌قیمت بازار قرار بگیرد. این هدفون با کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ سازگاری کاملی دارد و کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان باید از طریق کابل 3.5 میلی‌متری از این هدفون استفاده کنند.

این هدفون به لحاظ شارژ نیز میزان قابل قبولی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و بدون روشن بودن چراغ قرمز LED می‌تواند چیزی حدود 30 ساعت روشن بماند. بدون این چراغ قرمز نیز حدود 18 تا 13 ساعت روشن می‌ماند. لازم به ذکر است که چراغ LED این هدفون تنها جنبه زیبایی دارد و عملکرد خاصی را در حین اجرای بازی در اختیار گیمرها قرار نمی‌دهد.

برند HyperX یکی از برند‌های زیرمجموعه شرکت معظم کینگ‌استون به حساب می‌آید و چند سالی می‌شود که محصولات تراز اولی را برای صنعت گیمینگ از جانب این برند در بازار شاهد هستیم. برندهای بزرگ‌تری مانند سنهایزر، لاجیتک و Turtle Beach هدفون‌های گیمینگ با کیفیتی عرضه می‌کنند اما در بیشتر مواقع این هدفون‌ها قیمتی گزاف دارند، در نتیجه برند HyperX توانسته است با عرضه هدفون‌های گیمینگ در رنج قیمت 50 تا 150 دلار، مشتریان بیشتری را از آن خود کند.

البته با معرفی هدفون HyperX Cloud Flight از جانب این برند می‌توان گفت رفته‌رفته شاهد محصولات گیمینگ گرا‌ن‌قیمت‌تری نیز از جانب HyperX خواهیم بود.

از طريق theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.