سنهایزر ایرفون بی‌سیم CX 6.00BT را برای رقابت با Beats X معرفی کرد

پس از رونمایی از هدفون گران‌قیمت و رده‌بالای HD 820 نوبت به ایرفون بی‌سیم سنهایزر رسیده است. این شرکت در CES 2018 از ایرفون جدید CX 6.00BT برای رقابت با ایرپاد اپل و Beats X پرده‌برداری کرده است.

0

با حذف جک هدفون از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، ایرفون‌های بی‌سیم و بلوتوث از محبوبیت بیشتری برخوردار شده‌اند. ایرپاد اپل و Beats X دو گزینه محبوب و مشهور هستند که ماه‌هاست عرضه شده‌اند اما اگر به دنبال یک گزینه از شرکتی باسابقه‌تر در زمینه صوتی هستید CX 6.00BT سنهایزر می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

این ایرفون 100 دلاری شش ساعت دوام شارژ داشته و یک ریموت سه‌دکمه‌ای برای کنترل موسیقی و پاسخ و رد تماس‌ها دارد. CX 6.00BT می‌تواند همزمان به دو دستگاه (مثلاً لپ‌تاپ و گوشی) متصل شود و صدا را از هر دو دستگاه پخش کند. این ایرفون با وزن 14 گرمی بسیار سبک است و به لطف کابل خود می‌تواند به گردن شما آویخته شود.

Sennheiser CX 6.00BT

میکروفون مخصوص نویزکنسلینگ و تماس سه‌طرفه نیز از قابلیت‌های دیگر CX 6.00BT محسوب می‌شود. به گفته سنهایزر می‌توانید تنها با ده دقیقه شارژ و به لطف شارژ سریع ایرفون را برای دو ساعت استفاده شارژ کنید و شارژ کامل نیز تنها یک ساعت و نیم به طول خواهد انجامید.

این ایرفون همچنین از فناوری apt-X Low Latency کوالکام پشتیبانی می‌کند که نه‌تنها کیفیت بالاتری را فراهم می‌کند بلکه تأخیر را نیز به حداقل خواهد رساند. سنهایزر CX 6.00BT را از همین ماه با قیمت 99 دلار به بازار عرضه می‌کند تا رقیبی جدی برای Byron BT بیرداینامیک باشد.

منبع theverge engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.