DJI از مونوپاد ضدلرزش Osmo Mobile 2 رونمایی کرد‌؛ حالا کمی ارزان‌تر

اگرچه گوشی‌ها امروزه با لرزش‌گیر اپتیکال دوربین عرضه می‌شوند اما هیچ‌چیز جای یک لرزش‌گیر دوربین اختصاصی را نمی‌گیرد.. همین امر باعث شده که شرکت DJI مونوپادی با نام Osmo Mobile 2 را معرفی کند که دارای سیستم لرزش‌گیر است.

0

مونوپاد ضدلرزش Osmo Mobile 2 با برچسب قیمتی 129 دلاری به بازار عرضه خواهد شد که نسبت به مدل سال گذشته، تقریباً 170 دلار ارزان‌تر است. نسل جدید مونوپاد DJI از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی نداشته، بااین‌حال اکنون امکان ثبت تصاویر پرتره را فراهم می‌کند. البته برای بهره‌مندی از این قابلیت بایستی پایه لرزش‌گیر را غیرفعال کنید.

کمپانی DJI اطمینان داده است که فیلم‌های رکورد شده توسط 2 Osmo Mobile تقریباً بدون لرزش خواهند بود و لرزشگیر ۳ محوره آن بدون نقص کار می‌کند. DJI درباره عملکرد سیستم لرزشگیر این مونوپاد می‌گوید که سعی بر آن داشته تا با معرفی لرزشگیر Osmo، استانداردی در سطح Stabilizer‌های سینمایی خلق کند. هرچند که این اظهار نظر تا حد زیادی اغراق‌آمیز جلوه می‌کند ولی حقیقت امر آن است که ویدئوهای ضبط شده توسط این مونوپاد بسیار نرم و بدون لرزش هستند.

مونوپاد ضدلرزش Osmo Mobile 2

استفاده از نایلون سخت به جای آلیاژ نایلون و منیزیم باعث شده که وزن کلی مونوپاد ضدلرزش Osmo Mobile 2 نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا کند و قسمت مخروطی شکل وظیفه نگاه داری گوشی را بر عهده دارد نیز از مقاومت بیشتری برخوردار باشد. علاوه بر این کیفیت دکمه‌های کنترلر نیز بیشتر شده و برای راحتی بیشتر کمی به دستگیره نزدیک‌تر شده‌اند.

نکته دیگر آنکه مونوپاد ضدلرزش Osmo Mobile 2 اکنون به یک باتری قابل شارژ تجهیز گردیده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند 15 ساعت کاربر را همراه کند. این محصول از هفته آینده قابل سفارش خواهد بود، بااین‌حال اولین سفاراشت ماه آینده به دست مشتریان می‌رسد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.