آپدیت جدید ویندوز موبایل برای رفع حفره امنیتی Meltdown و Spectre منتشر شد

با ورود به سال جدید میلادی دو حفره‌ی امنیتی بزرگ موسوم به Spectre و Meltdown به جان دستگاه‌ها افتادند. این بدافزارها با کمک یک اپ‌ مخرب اطلاعات شخصی گوشی اعم از پسووردهایی که برای ورود به سامانه بانکی و برنامه‌های کارگذاری استفاده می‌شود را سرقت می‌کنند. حالا آپدیت جدید ویندوز موبایل برای رفع آن‌ها منتشر شده است.

0

شرکت مایکروسافت برای مقابله با این حفره‌های امنیتی کشف شده یک بروزرسانی جمعی را برای تمامی دارندگان دستگاه‌های ویندوز 10 (بدون استثنا) منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های این شرکت، بروزرسانی جدید (KB4073117) تمامی بهبودهای مربوط به سیستم‌عامل مربوط به KB4056891 را در بر می‌گیرد. به این معنی که نرم‌افزار مذکور بروزرسانی‌های امنیتی مربوط به اینترنت اکسپلورر، مرورگر اِج، ویندوز گرافیک، مایکروسافت اسکریپتینگ انجین، ویندوز کرنل، مایکروسافت ساب سیستم لینوکس و سرورهای SMB ویندوز را دارد. آپدیت جدید ویندوز موبایل نیز این حفره‌های امنیتی را پوشش می‌دهد.

این بروزرسانی بشکل مستقیم بر روی دستگاه‌های ویندوز 10 ارسال شده است و می‌توان از مسیر Settings > Update and Security > Windows Update  آنرا دریافت کرد. پیش از نصب این بروزرسانی از اتصال دستگاه به وای‌فای و کافی بودن شارژ باتری اطمینان حاصل کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.