اپ‌نت: گفتگو برای گیمرها Discord – Chat for Gamers

پلتفرم Discord سرویس نسبتاً جدیدی برای چت گیمرهاست. اگر گیمر هستید و به بازی‌های آنلاین علاقه دارید بهتر است Discord را امتحان کنید.. این اپ توسط کمپانی Discord Inc برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است.

0

اگر جزء دسته گیمرهای حرفه‌ای هستید حتما در هنگام بازی با این مساله روبرو شده‌اید که بخواهید با بازیکنان بازی‌های آنلاین ارتباط برقرار کرده و یا در مورد روند بازی به مکالمه بپردازید. چت کردن به صورت همزمان و در همان برنامه که در آن مشغول بازی هستید می‌تواند از سرعت بازی و در نهایت کیفیت آن بکاهد بنابراین می‌توانید از Discord برای ارتباط برقرار کردن با هم‌بازی‌هایتان استفاده کنید و در عین حال از ادامه بازی با همان سرعت دلخواهتان لذت ببرید.

تمامی پیام‌هایی که دریافت یا ارسال می‌نمایید در نوار بالای صفحه برای شما و نیز برای سایر بازیکنان به نمایش درمی‌آیند و امکان از دست دادن پیام‌ها و یا مشاهده نشدنشان بسیار کم است. برای اینکه از سرعت و دقت اپ اطمینان حاصل نمایید باید بدانید که Discord از چندین سرور مختلف پشتیبانی می‌نماید. امکان ارسال پیام صوتی نیز برایتان فراهم است تا بتوانید بدون اتلاف وقت به چت کردن بپردازید. به طور خودکار به کانال‌های مربوط متصل شده و از اطلاعاتشان بهره می‌برید. می‌توانید محیط پیام‌رسان را برای خود و مخاطبان خاصتان شخصی‌سازی نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.