ایسر سه کروم بوک جدید با درگاه USB-C معرفی کرد

شرکت ایسر ساعاتی پیش در نمایشگاه CES2018 از نسل جدید کروم بوک های جدید خود تحت سری کروم بوک 11 رونمایی کرد که علاوه بر ظاهری زیبا، قابلیت‌های مناسبی را هم ارائه کرده و بدون شک مناسب استفاده دانشجویان است.

0

شاخص‌ترین ویژگی کروم بوک ایسر بهره‌مندی از یک باتری با عمر شارژ 10 ساعته است، ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان نصف روز روی آن حساب باز کرد. در سوی دیگر کروم بوک 11 CB311 دارای نمایشگری 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 بوده که در دو مدل لمسی و غیر لمسی قابل سفارش خواهد بود.

کروم بوک ایسر

کروم‌بوک‌ها را می‌توانیم لپ‌تاپ‌هایی بدانیم که تنها می‌توانند نیاز کاربران در فضای اینترنت را رفع کنند و عملا هیچ‌گونه پردازش اطلاعاتی در دل این محصولات صورت نمی‌پذیرد؛ هرچند که گوگل به تازگی قابلیت اجرای برنامه‌های اندرویدی بر روی کروم‌بوک‌ها را اضافه کرده است. به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان عملکرد و کارایی کروم‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های ویندوزی را با یکدیگر مقایسه کرد و شاید تنها وجه اشتراک این دو شباهت ظاهری باشد.

کروم بوک 11 ایسر از بهار سال آینده با قیمت 249 دلاری به بازار عرضه خواهد شد

با توجه به همین مطلب، ایسر از تراشه سلرون اینتل در این کروم بوک 1 کیلوگرمی استفاده کرده که توسط 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم پشتیانی می‌شوند.

کروم بوک

از دیگر ویژگی‌های سری جدید کروم بوک 11 ایسر می‌توان به 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، قابلبت اجرای برنامه‌های اندرویدی، دو بلندگوی استریو، میکروفن داخلی، وب کم با قابلیت پشتیبانی از HDR و درگاه‌های متعددی ازجمله دو یواس‌بی 3 و دو یواس‌بی 3.1_سی اشاره کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.