سامسونگ لپ‌تاپ نوت‌بوک 7 اسپین خود را با پردازنده سریع‌تر و پشتیبانی از استایلوس آپدیت کرد

سامسونگ امروز در طول نمایشگاه CES نسخه جدیدی از لپ‌تاپ نوت‌بوک 7 اسپین را معرفی کرد که آپدیتی نسبت به نسخه قبلی خود است.

0

سامسونگ سال 2016 اولین نسخه نوت‌بوک 7 اسپین را معرفی کرد. گرچه این لپ‌تاپ خیلی اتفاق خاصی را رقم نزد و موج بزرگی به وجود نیاورد اما قدرت بالایی نسبت به قیمت خوب خود داشت که باعث جذابیت آن می‌شد. با شروع CES امسال نیز سامسونگ برنامه دارد تا نسخه جدید این لپ‌تاپ را با یک پردازنده نسل هشتم چهارهسته‌ای اینتل Core i5 و همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس عرضه کند. به نظر می‌رسد وزن دستگاه نیز کمتر خواهد شد و یک طراحی سبک‌تر برای این نسخه اتخاذ شده است.

همانند نسل اول نوت‌بوک 7 اسپین، نسخه بهبود یافته همچنان از یک صفحه‌نمایش با قابلیت چرخش 360 درجه بهره می‌برد. با اضافه شدن قلم استایلوس دستگاه شما همانند یک تبلت عمل خواهد کرد و کارآمدتر می‌شود. البته لازم به ذکر است که سامسونگ قلم استایلوس را جدا از دستگاه به فروش می‌رساند. در کنار پردازنده بهتر و قوی‌تر، سامسونگ یک سنسور اثرانگشت هم به این لپ‌تاپ اضافه کرده و قابلیت Windows Hello هم با سیستم‌عامل ویندوز در دسترس خواهد بود.

بقیه مشخصات دستگاه هم استاندارد هستند. هشت گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، پورت‌های USB-C، USB 3.0، USB 2.0 و HDMI هم هر کدام یک درگاه موجود است. در نسخه اولیه، سامسونگ دو مدل 15 و 13 اینچی را به بازار عرضه کرد و امکان انتخاب وجود داشت اما امسال این شرکت تنها مدل 13 اینچی را برای فروش قرار می‌دهد که رزولوشن صفحه هم فول اچ‌دی است. نور پس‌زمینه نیز برای کیبورد در نظر گرفته شده و ترک‌پد دستگاه هم مدل Windows Precision است که برای یک لپ‌تاپ میان‌رده بسیار خوب است.

نوت‌بوک 7 اسپین در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان دقیق‌تر عرضه ارائه نشده است.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.