ال‌جی اولین پروژکتور 4K خود را معرفی کرد؛ تصویری به بزرگی ۱۵۰ اینچ روی پرده!

ال‌جی یکی از پیشرفته‌ترین پروژکتورهای بازار را معرفی کرد، این پروژکتور ال‌جی تصویری با کیفیت 4K و ابعاد 150 اینچ بر روی پرده نمایش می‌دهد.

0

ال‌جی به پیشواز مراسم CES 2018 رفت و یکی از پیشرفته‌ترین محصولات خود را رونمایی کرد. این محصول یک پروژکتور 4K است که از کیفیت HDR بهره می‌گیرد.

ال‌جی در حین رونمایی این محصول مدعی شد که پروژکتور جدید UHD این شرکت به لحاظ ابعاد تقریباً نصف اندازه پروژکتورهای 4K موجود در بازار است. در نتیجه به گفته ال‌‌جی پروژکتور 4K جدید این شرکت نصب بسیار راحتی دارد و نسبت به رقبا قیمتی منصفانه‌تر دارد.

این پروژکتور می‌تواند عکس‌ وفیلم را با کیفیت 4K در ابعاد 150 اینچ بر روی پرده نمایش به تصویر بکشد. اگر به لحاظ فنی به پروژکتورها علاقه‌ داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که میزان روشنایی این دستگاه‌ها یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت آن‌هاست.

ال‌جی مدعی است این پروژکتور جدید می‌تواند 2500 انسی‌لومنز روشنایی تولید کند که برای یک پروژکتور خانگی مقدار زیادی است. در کنار پشتیبانی از رزولوشن 4K، پروژکتور جدید ال‌جی از فناوری HDR نیز برای نمایش باکیفیت‌تر تصاویر بهره گرفته است.

همان‌گونه که اشاره شد این محصول جدید ال‌جی فرآیند نصب ساده‌ای دارد و بر روی زمین یا سقف به راحتی نصب می‌شود. در کنار ویژگی‌هایی که در این پروژکتور به آن‌ها اشاره کردیم، حضور 2 اسپیکر 7 وات نیز در این محصول به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که این پروژکتور به راحتی با سیستم سینمای خانگی منزل از طریق کابل HDMI و بلوتوث ارتباط برقرار می‌کند.

اجرای محتوای چندرسانه‌ای از طریق درگاه USB نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در این پروژکتور جدید ال‌جی شاهد آن هستیم. در پروژکتور مدل HU80KA ال‌جی، سیستم عامل webOS تعبیه شده است.

ال‌جی در حین رونمایی پروژکتور HU80KA، اشاره‌ای به قیمت آن نکرد اما به احتمال زیاد این پروژکتور قیمتی نزدیک به 2 هزار دلار خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.