بازگشت Mad Catz با یک ماوس گیمینگ با ماوس‌پد شارژ بی‌سیم!

پس از گذشت یک سال از معرفی آخرین محصول Mad Catz، این شرکت ساعاتی پیش در نمایشگاه CES2018 از موس گیمینگ جدید خود پرده برداشت که ظاهر آن از ماشین‌های تبدیل‌پذیر یا همان ترنسفورمرها الگوبرداری شده است.

0

شرکت Mad Catz را معمولاً با ماوس‌ها و کنترلرهای بازی خاصی می‌شناسیم که اشکال نامتعارفی داشته و درعین‌حال قابلیت شخصی‌سازی زیادی دارند. این شرکت مدتی پیش سرمایه‌گذاری بزرگی روی بازی موزیکال Rock Band 4 انجام داد و ازآنجاکه این بازی به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد درنهایت مقدمات ورشکستگی Mad Catz نیز فراهم شد. البته آن‌طور که CNET گزارش داده، یک سرمایه‌گذار چینی بار بدهی‌های Mad Catz را بر عهده گرفته و با تزریق نقدینگی، بار دیگر خط تولید محصولات آن را به گردش درآورده است.

در همین حال Mad Catz در نمایشگاه CES2018 از موس گیمینگ RAT، کیبورد قابل شخصی‌سازی Strike 4 و هدست مخصوص بازی Freq 4 رونمایی کرده است که ظاهر تمامی آن‌ها از سری فیلم‌های ترنسفورمر الگوبرداری شده است. موس گیمینگ RAT Air دارای 10 دکمه قابل برنامه‌ریزی بوده و از 12000 سنسور نوری پشتیبانی می‌کند.

نکته قابل توجه آن‌ها شرکت سازنده به جای تعبیه کابل یواس‌بی در این موس، از یک موس پد جذاب استفاده کرده که علاوه بر اتصال موس به سیستم، دارای ال ای دی های قابل شخصی‌سازی هم بوده و می‌تواند ماوس را شارژ کند. منبع خبر مدعیست که هرچند محصولات جدید Mad Catz، هنوز هم در کارخانه جات قبلی این شرکت تولید می‌شوند، بااین‌حال تیم مهندسی آن سال 2016 به Logitech نقل مکان کرده‌اند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.