پرچم‌دار بعدی ال‌جی شاید جی 7 نام نگیرد

درحالی‌که ال‌جی در سال‌های اخیر از یک سیستم مشخص برای نام‌گذاری گوشی‌های بالا رده خود استفاده کرده، بااین‌حال شایعاتی مبنی بر احتمال عدم پیروی از این سیستم در نام‌گذاری پرچم‌دار بعدی این شرکت به گوش می‌رسد.

0

برند سازی را می‌توان اصل اول موفقیت در بازار پر مدعی گوشی همراه دانست، به‌طوری که شرکت اپل با توجه به این موضوع دست‌کم نیمی از سود این بازار را در سال گذشته عاید خود کرده است. البته برند سازی همیشه وقت به معنای پیروی از یک الگو و سیستم خاص نیست، چراکه شرکت سازنده گاهی ممکن است برای القا حس تفاوت در برخی از محصولات، آن‌ها را با نامی غیر از روال همیشگی به بازار عرضه می‌کند. این دقیقاً موضوعی است که احتمالاً ال‌جی به دنبال آن بوده و پرچم‌دار جدید این شرکت با نامی به‌غیراز جی 7 به بازار عرضه خواهد شد.

البته در نظر داشته باشید که ال‌جی تنها شرکتی نیست که با پیروی از این ترفند به دنبال ساخت برند جدیدی می‌باشد، چراکه سامسونگ و اپل نیز پیش‌تر چنین سیاستی را در سیستم نام‌گذاری گوشی‌های نوت 7 و آیفون 10 در پیش گرفته‌اند.

همچنان احتمال معرفی جی 7 به عنوان یک گوشی ارتقا یافته جی 6 وجود دارد

یکی از اعضای هیئت مدیره ال‌جی به صراحت تایید کرده که پرچم‌دار بعدی این شرکت جی 7 نامیده نخواهد شد و شرکت کره‌ای درصدد معرفی خانواده جدیدی است که بتواند شکست‌های چند سال اخیر برند جی را جبران کند. منابع نزدیک به ال‌جی مدعی هستند که این سیاست در نیمه نخست سال 2018 اعمال خواهد شد، ازاین‌رو بایستی منتظر از راه رسیدن پرچم‌دار جدیدی با نامی به‌غیراز جی 7 باشیم.

نسل اول از گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سری G در سال 2012 به همگان معرفی شد و اکنون به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای قصد دارد این برند خود را برای همیشه از رده خارج کند. منبع خبر مدعیست که  ال‌جی در پی‌ انتخاب یک نام با یک عدد دورقمی است و قصد دارد نامی شبیه به سری محصولات V خود را بر روی گوشی‌ پرچمدار جدید قرار دهد. ازآنجاکه این شرکت نسل جدید گوشی‌های بالا رده خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد، دیر یا زود به صحت‌وسقم این اطلاعات پی خواهیم برد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.