عرضه آپدیت اندروید 8 وان‌پلاس 5 موقتاً متوقف شد

همان‌طور که مشخص است، وان‌پلاس اعلام کرده است که به دلیل بروز مشکل مجبور به متوقف کردن آپدیت اوریو شده است، اما اطلاعات دقیقی درباره این مشکل ارائه نشده است.

0

آپدیت اندروید اوریو برای گوشی‌های وان‌پلاس 3 و 3t با مشکلاتی برای کاربران همراه بود و حالا گفته می‌شود که همین مشکل برای وان‌پلاس 5 نیز پیش‌آمده است. همین مشکلات نیز باعث شد تا شرکت چینی وان‌پلاس اعلام کند که عرضه آپدیت اندروید 8 برای وان‌پلاس 5 و مدل دیگر را متوقف می‌کند.

در زیر متنی که شرکت وان‌پلاس در این رابطه منتشر کرده است را می‌خوانید:

به دلیل مشکلی که برای OxygenOS 5.0 پیش آمد، ما مجبور به متوقف کردن عرضه جهانی آپدیت اندروید اوریو شدیم. به‌محض آماده شدن نسخه 5.0.1 OxygenOS، عرضه آپدیت دوباره از سر گرفته خواهد شد.

همان‌طور که مشخص است، وان‌پلاس اعلام کرده است که به دلیل بروز مشکل مجبور به متوقف کردن آپدیت اوریو شده است، اما اطلاعات دقیقی درباره این مشکل ارائه نشده است. بااین‌حال، خبر خوبی که شنیده‌شده این است که Oxygen 5.0.1 به‌زودی عرضه می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.