حالا می‌توانید قابلیت پرتره دوربین پیکسل 2 را به پیکسل 1، نکسوس 5X و نکسوس 6P بیاورید

کاربران گوشی‌های نسل اول پیکسل و همچنین نکسوس 5ایکس و 6پی حالا می‌توانند از قابلیت پرتره بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند.

0

گوشی‌های سری پیکسل 2 گوگل، با مشکلات فراوان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری‌ که داشتند، راه سختی را در بازار تلفن‌های همراه هوشمند طی کردند. اما این مشکلات باعث نشد که قابلیت‌های ویژه دوربین این گوشی‌ها به خصوص قابلیت پرتره نادیده گرفته شود.

یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های دوربین پیکسل 2، حالت پرتره است. درحالی‌که گوگل هنوز این قابلیت را بر روی دیگر گوشی‌ها فعال نکرده است، کاربران گوشی‌های نسل اول پیکسل، مانند نسکوس 5 و 6 پی حالا می‌توانند از قابلیت پرتره بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند.

قابلیت پرترهاین‌ها همه مرهون زحمات توسعه‌دهنده اپلیکیشن Camera NX، «چارلز چو» است که نسخه 7.3 این اپلیکیشن را به این قابلیت مجهز کرده است. در پستی که در وب‌سایت رسمی آن‌ها منتشرشده است، ادعاشده است که در حال حاضر این قابلیت بر روی نکسوس 5X آزمایش‌شده است و درعین‌حال این قابلیت می‌تواند بر روی نکسوس 6 پی و پیکسل 1 نیز اجرا شود.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن Camera NX می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.