واکنش سامسونگ به گزارش مشکل باطری گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس برخی کاربران

سامسونگ سرانجام در مورد مشکلات شارژ نشدن گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 پس از خالی شدن کامل باتری اظهار نظر کرده و واکنش نشان داده است.

0

هفته گذشته، خبرهایی مبنی بر مشکل باطری گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس برخی کاربران منتشر شد. هنگامی‌که این گوشی‌ها براثر اتمام شارژ باطری خاموش می‌شدند، دیگر با هیچ روشی شارژ و روشن نمی‌شدند.

باوجود انتشار این خبر، هیچ گزارشی در مورد انفجار باطری این گوشی‌ها شنیده نشد؛ اتفاقی که سال گذشته در مورد گلکسی نوت 7 به یک فاجعه تبدیل شد. نوت 7 پس‌ازآن اتفاق باوجود دوبار فراخوان شرکت، عملاً از فروشگاه‌ها جمع شد. سامسونگ نیز بابت این اتفاق ضرر مالی هنگفتی دید.

در حال حاضر خوشبختانه کاربران گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس، درصورتی‌که گوشی خود را قبل از اتمام کامل باطری شارژ کنند، هیچ مشکلی برای گوشی آن‌ها پیش نخواهد آمد. سامسونگ در حال تحقیق و بررسی در مورد مشکل پیش‌آمده برای این دو مدل گوشی است.

سامسونگ شکایات واصل‌شده به این شرکت در مورد این‌گونه مشکل باطری را بسیار کم عنوان کرده است. در بیانیه رسمی‌ که توسط سامسونگ منتشرشده است آمده است که سامسونگ برای بررسی مشکل پیش‌آمده برای این دستگاه‌ها، نیازمند دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن‌ها و شرایط آن‌ها قبل از این اتفاق است. سامسونگ گفته است که زمانی می‌تواند در مورد این مشکل اظهارنظر دقیق بکند که اطلاعات کافی در مورد چگونگی وقوع آن کسب کرده باشد. قسمتی از بیانیه سامسونگ بدین شرح است:

باوجوداینکه سامسونگ مجدانه به دنبال دریافت و بررسی گزارش‌های این‌چنینی است، ما تنها گزارش‌های بسیار محدودی از کاربرانی که این مشکل را داشته‌اند دریافت کرده‌ایم که ممکن است ناشی از عدم مدیریت شارژ گوشی باشد و متأسفانه تا زمانی که اطلاعات دقیق و کاملی از دستگاه‌های آسیب‌دیده کسب نکنیم، نمی‌توانیم اظهارنظر دقیقی درباره این مشکل بکنیم.

تاکنون هیچ خبری در مورد جایگزینی گوشی‌های مشکل‌دار توسط سامسونگ شنیده نشده است. اگر شما هم گلکسی نوت 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس دارید و پس از اتمام شارژ عملاً گوشی شما دیگر روشن نمی‌شود، مشکل خود را در بخش نظرات با دیگر کاربران درمیان بگذارید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.