نسخه جدید تلگرام با پشتیبانی همزمان از چند اکانت، پاسخ آسان و تم‌ها در آیفون از راه رسید

تلگرام ساعاتی پیش نسخه 4.7 پیام‌رسان خود را برای اندروید و iOS منتشر کرد. در این نسخه سرانجام می‌توانید همزمان از سه اکانت مختلف استفاده کنید.

0

همزمان با تعطیلات سال نو میلادی تلگرام حالا نسخه جدید پیام‌رسان خود را منتشر کرده است. در نسخه جدید تلگرام ویژگی‌های زیر اضافه شده است.

استفاده همزمان از چندین اکانت

در نسخه جدید تلگرام می‌توانید تا سه اکانت با شماره تلفن‌های متفاوت را به اپلیکیشن تلگرام خود اضافه کرده و به راحتی بین آن‌ها سوییچ کنید. اعلان‌های مربوط به تمامی اکانت‌ها را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد مگر این‌که تنظیمات مربوط به آن‌ها را تغییر دهید.

گفتنی است این قابلیت فعلاً فقط برای نسخه موبایلی عرضه شده است. به این ترتیب نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های سوم شخص و ناایمن غیررسمی تقریباً از میان می‌رود.

پاسخ سریع

پیش از این می‌توانستید با لمس یک پیام و انتخاب گزینه Reply به آن پاسخ دهید. حالا خوشبختانه یک راه سریع‌تر نیز اضافه شده است. کافیست پیام مورد نظرتان را با انگشت به سمت چپ بکشید تا به سرعت وارد بخش پاسخ دادن شوید.

پشتیبانی از تم‌ها در آیفون

با این‌که اندروید پیش از این قابلیت تم‌ها را دریافت کرده بود حالا این قابلیت به آیفون نیز آمده است. کاربران آیفون حالا می‌توانند علاوه بر انتخاب حالت روز یا شب رنگ حباب‌های پیام را نیز به دلخواه خود تغییر دهند؛ قابلیتی که هنوز در اندروید وجود ندارد.

منبع telegram
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.