آپدیت اندروید 8 اوریو برای ذن‌فون 4 ایسوس منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط ایسوس، این آپدیت شامل بهبودهایی در تنظیمات رابط کاربری، محدودیت‌های پس‌زمینه، انتخاب هوشمند کلمات، Autofill و تصویر در تصویر است.

0

ایسوس سرانجام آپدیت اندروید 8 ذن‌فون 4 را منتشر کرد. این آپدیت که تحت عنوان نسخه V15.0405.1711.76 منتشرشده است، یک آپدیت بزرگ و اصلی بوده و همچنین شامل بهبودهای دیگری نیز خواهد بود.آپدیت اندروید 8 ذن‌فون 4

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط ایسوس، این آپدیت شامل بهبودهایی در تنظیمات رابط کاربری، محدودیت‌های پس‌زمینه، انتخاب هوشمند کلمات، Autofill و تصویر در تصویر است. بنابراین همان‌طور که می‌بینید، تمام بهبودهای اوریو در این آپدیت حضور دارند.

البته باید در نظر داشتهباشید دریافت آپدیت به‌صورت خودکار شاید تا یک هفته زمان ببرد. اگر قصد دریافت سریع‌تر آن را دارید باید به‌صورت دستی اقدام به اعمال آپدیت سیستم‌عامل خود بکنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.