قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در پس‌زمینه به‌زودی به سیستم‌عامل کروم می‌آید

در حال حاضر اگر بین اپلیکیشن‌ها جابه‌جا شوید، اپلیکیشن قبلی متوقف می‌شود و این برای کسانی که بر روی دسکتاپ خود قصد استفاده هم‌زمان از چند نرم‌افزار را دارند مشکل‌ساز است.

0

یکی از بزرگ‌ترین کمبودهای سیستم‌عامل کروم، این است که اپلیکیشن‌ها مانند نرم‌افزارهای دسکتاپ عمل نمی‌کنند. گوگل درحال کار بر روی این نقیصه است تا با عرضه آپدیت سیستم‌عامل کروم امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در پس‌زمینه وجود داشته باشد. در حال حاضر اگر بین اپلیکیشن‌ها جابه‌جا شوید، اپلیکیشن قبلی متوقف می‌شود و این برای کسانی که بر روی دسکتاپ خود قصد استفاده هم‌زمان از چند نرم‌افزار را دارند مشکل‌ساز است.

گوگل اخیراً از قابلیت جدید به نام Android Parallel Tasks پرده‌برداری کرد که البته فعلاً تنها بر روی نسخه بتا سیستم‌عامل کروم اعمال‌شده است. انتظار می‌رود این قابلیت به‌زودی بر روی نسخه‌های عمومی سیستم‌عامل کروم وارد شود اما زمان دقیق این کار مشخص نیست. با تمام این‌ها به نظر می‌آید گوگل گام‌به‌گام در حال بهبود سیستم‌عامل کروم بوده و تلاش می‌کند تا اپلیکیشن‌های اندروید به‌راحتی قابل‌اجرا بر روی دسکتاپ باشند. اگر یک کروم بوک دارید بهتر است نحوه نصب اپلیکیشن‌های اندروید بر روی کروم بوک را یاد بگیرید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.