گلکسی نوت 8 برخی کاربران پس از خالی شدن باتری دیگر شارژ نمی‌شود!

حالا یک سال می‌شود که سامسونگ بعدازاینکه چند دستگاه گلکسی نوت 7 با باتری ناقص منفجر شدند، آن‌ها را جمع‌آوری کرده است. بعدازاینکه صدمه غیرقابل‌تصوری به مقبولیت سری گوشی‌های نوت وارد آمد، این غول تکنولوژی کره جنوبی حالا بیشتر از همیشه کیفیت باتری‌های دستگاه‌هایش را قبل از فروش کنترل می‌کند. اما ظاهراً حالا یک مشکل دیگر گریبان‌گیر گلکسی نوت 8 شده است.

11

پس از فاجعه گلکسی نوت 7، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و مهم‌تر از همه نوت 8 دوباره متولدشده، توسط طرفداران و منتقدان به‌شدت ستوده شده‌اند، فروش بسیاری داشته و نسبت به افتضاح نوت 7، به‌شدت از مشکلات پیرامون باتری نیز دورمانده‌اند. اما مشکل باتری گلکسی نوت 8 از نوع دیگریست.

بااین‌که به نظر نمی‌رسد مشکل گزارش‌شده امروز خطرناک باشد، ممکن است که سامسونگ با مشکل مربوط به باتری دیگری روبه‌رو شده باشد، درهرصورت گزارش‌شده که گوشی‌های گلکسی نوت 8 دیگر شارژ نمی‌شوند.

با توجه به گفته کاربران در انجمن‌های سامسونگ، این مشکل بعدازاینکه باتری به صفر درصد رسیده و خاموش می‌شود رخ می‌دهد. ظاهراً گوشی‌های نوت 8 مشکل‌دار بعد از رسیدن به این نطقه دیگر شارژ نمی‌شوند و ابداً نمی‌توان با آن‌ها کارکرد. در بیشتر مواقع حتی نشانگر LED شارژ شدن دستگاه نیز دیگر کار نمی‌کند.

یکی از کاربران حتی ویدئویی ضبط کرده که نشان می‌دهد شارژ کردن دستگاه مشکل‌دار به‌هیچ‌وجه ممکن نیست. بیشتر کاربران تلاش کرده‌اند که گوشی را با کابل‌ها و شارژرهای مختلف شارژ کنند یا حتی دستگاه را در حالت Safe Mode روشن کنند، متأسفانه بیشتر این افراد با شکست روبه‌رو شده‌اند.

 

خوشبختانه سامسونگ هم در بیشتر مواقع به کاربرانی که به مشکل خورده‌اند پاسخ می‌دهد. دریکی از پست‌ها مسئولی که با عنوان SamsungMel شناخته می‌شود، به کاربران توصیه می‌کند که گوشی خود را جهت تعویض به گارانتی ببرند و اضافه می‌کند که این مشکل نوت 8 ابداً مسئله‌ای نیست که بخواهیم سرسری و به‌سرعت آن را حل کنیم.

هنوز مشخص کردن گستره این مسئله کار دشواری است، اما سامسونگ مسلماً می‌خواهد که تا قبل از تولید و فروش سری بعدی این گوشی‌ها، مشکل باتری را برطرف کند.

به نظر می‌رسد که این مشکل در گوشی‌هایی که توسط اپراتورهایی نظیر Verizon، Sprint و T-Mobile به فروش می‌رسد نیز مشاهده و توسط کاربرانشان گزارش‌شده است. اگر این مشکل گریبان شمارا هم گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم که هرچه زودتر دستگاه را به گارانتی ببرید.

آیا نوت 8 شما هم بعد از خالی شدن باتری دیگر شارژ نشده است؟ ما را در جریان بگذارید!

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. مهران فخار می‌گوید

    گوشی من هم همین مشکل رو پیدا کرده چیکار باید بکنم؟

  2. کامران می‌گوید

    من بعد یک سال بعد از خریدم چهار روز پیش با اینکه نوت هشتم چند درصد شارژ داشت زدم به شارژ و بعد ۵ دقیقه دیگه گوشی بالا نیومد حالا قراره فردا ببرم نمایندگی سامسونگ ببینم در مورد تعمیر و تعویض چی میگن

    1. سامان می‌گوید

      سلام منم امروز اینجوری شده .مشکل شما حل شد ؟چگونه حل شد ؟

    2. ابتین می‌گوید

      برا منم این جوری شده رفتی بهت جواب دا ن واقعا تعویض کردن

  3. نیما می‌گوید

    سلام وقت بخیر گوشی من از وقتی اومیدم شمال میخوام شارژر وصل کنم ارور خیس بودن گوشی رو میده و میگه شارژ رو در بیارید
    الان گوشی سه روزه شارژ نمیشه خاموش شده علت چیه ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا رطوبت به داخل گوشی نفوذ کرده. یه راهش اینه که گوشی رو توی یه کاسه برنج خام یا بهتر از اون سیلیکا ژل قرار بدید تا رطوبت جذب بشه. اگر مشکل حل نشد به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید

  4. سعید می‌گوید

    سلام،
    الان چند ماهی هست که نوت ۸ رو دارم و حتی شده که رفتم مسافرت و به علت نبود برق گوشی دو روز تمام خاموش بودع و خداروشکر هیچ مشکلی به وجود نیومده

  5. سعید می‌گوید

    سلام گوشی من همی شد و الان نمیدونم چه خاکی ب سرم بکنم فقط از بالا چراغ قرمزش خاموش روشن میشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر هنوز حل نشده بردن به گارانتی بهترین راه حله

  6. سجاد می‌گوید

    منظورتون از خالی شدن باتری اینه که گوشی کاملا خاموش بشه ؟ اخه من الان چند ماهی هست نوت 8 دارم و اصلا مشکل باتری نداشتم اما هیچوقت نزاشتم به صفر برسه هر وقت به 15 درصد میرسه و ارور میده میزنمش به شارژ . واسه اینکه بدونم اون مشکل رو داره یا نه باید بزارم گوشی صفر و خاموش بشه ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بهترین حالت اینه که نذارید گوشی خاموش بشه. به گفته کارشناسا بهترین حالت نگه داشتن شارژ باتری بین 40 تا 80 درصده