قابلیت تشخیص چهره وان‌پلاس 5T به وان‌پلاس 5 می‌آید

قابلیت تشخیص چهره وان‌پلاس 5T یکی از چشم‌گیرترین ویژگی‌های این گوشی است و از قرار معلوم وان‌پلاس 5 نیز قرار است در آینده میزبان قابلیت تشخیص چهره وان‌پلاس 5T باشد.

0

باخبر شدیم Carl Pei، بنیانگذار شرکت چینی وان‌پلاس با ارسال پیامی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که تشخیص چهره وان‌پلاس 5T در سایر گوشی‌های وان‌پلاس نیز به خدمت گرفته خواهد شد.

این مدیر ارشد در پیام خود اشاره‌ای به برنامه زمان‌بندی وان‌پلاس برای اضافه کردن این ویژگی نکرده است اما از آنجایی که قابلیت تشخیص چهره 5T طرفداران زیادی دارد انتظار می‌رود این ویژگی‌ دیر یا زود راه خود را به وان‌پلاس 5 نیز باز کند.

جالب است بدانید ویژگی تشخیص چهره وان‌پلاس 5T به لحاظ امنیتی فرآیند بسیار امن و مطمئنی نیست و راه‌هایی برای نفوذ به گوشی وان‌پلاس 5T که از این طریق قفل شده باشد وجود دارد اما از آنجایی که این سازوکار تنها برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌شود و کاربران وان‌پلاس 5T برای انجام تراکنش‌های مالی و پرداخت پول از این سیستم استفاده نمی‌کنند نمی‌توان خرده چندانی به قابلیت تشخیص چهره در وان‌پلاس 5T گرفت.

با این حساب باید دید وان‌پلاس تا چه اندازه به قولی که داده است وفا خواهد کرد و وان‌پلاس 5 در چه زمانی به قابلیت تشخیص چهره کاربر نظیر آنچه در وان‌پلاس 5T شاهد آن بودیم مجهز خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.