تحلیلگران می‌گویند فروش بالای آیفون 10 احتمالاً به توقف تولید آیفون 8 منجر خواهد شد

آیفون 10 هواداران سینه‌چاک زیادی دارد و ظاهرا تقاضا برای آیفون 10 به اندازه‌ای در حال افزایش است که ممکن است توقف تولید آیفون 8 را به دنبال داشته باشد.

0

آیفون ‍10 فروش دور از انتظاری را تجربه می‌‌کند و این امر باعث شده تا گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص آینده تولید پرچمداران آیفون مطرح شود. در این بین گفته می‌شود اپل ممکن است تولید آیفون 10 را کاهش دهد تا آیفون‌های 8 فروش بهتری را تجربه کنند و برخی نیز اعتقاد دارند فروش خوب آیفون 10 ممکن است باعث توقف تولید آیفون 8 شود.

از طرف دیگر بعضی‌ها نیز بر این باور هستند که اپل ممکن است قیمت آیفون 10 را در ماه آینده کاهش دهد تا این گوشی خریداران بیشتری پیدا کند. در این بین گفته می‌شود شرایط فروش آیفون‌های جدید اپل باعث شده است تا اپل برای کاهش تولید آیفون 8 دچار سردرگمی شود.

باخبر شدیم Jun Zhang، به عنوان یکی از کارشناسان معتبر دنیای موبایل مدعی است گزارش‌ها حکایت از کاهش دریافت سفارش برای آیفون 8 دارد، از طرف دیگر انتظار می‌رود اپل تولید آیفون 10 را افزایش دهد.

از قرار معلوم آیفون 10، فروش پایداری را در فصل تعطیلات آمریکایی‌ها تجربه می‌کند و ظاهراً چینی‌ها نیز در یکی دو هفته اخیر آیفون 10 بیشتری خریداری کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌هایی که از اطلاعات اپراتورهای موبایل چینی بدست آمده است در حال حاضر آیفون 10 به لحاظ فروش توانسته است در چین آیفون‌های 8 و 8 پلاس را پشت‌سر بگذارد.

در مجموع باید گفت از آنجایی که اپل گزارش‌های دقیقی در خصوص فروش و برنامه‌های آینده خود برای آیفون‌های جدید این شرکت منتشر نکرده است در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی در خصوص عدم تولید آیفون‌های 8 به جهت افزایش فروش آیفون 10 صادر کرد و باید دید بازار اپل را در آینده به کدام سو می‌برد.

 

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.