برند‌های مشمول مرحله دوم طرح رجیستری اعلام شد: بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ جدیدی برندهای مشمول مرحله دوم طرح رجیستری تلفن همراه را اعلام کرد. به این ترتیب به‌زودی گوشی‌های بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا که به صورت غیررسمی وارد شده باشند نیز در ایران قابلیت آنتن‌دهی نخواهند داشت.

0

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ جدید خود در مورد مرحله دوم طرح رجیستری اعلام کرد:

نظر به اجرای موفقیت‌آمیز مراحل اولیه طرح رجیستری و در راستای پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه، تحقق حقوق مصرف‌کنندگان، واردکنندگان قانونی و فروشندگان مجاز و براساس تصمیمات متخذه در یازدهمین جلسه کمیته راهبری طرح رجیستری، در ادامه مرحله دوم طرح و از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ‌ماه تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل، موتورولا و بلک‌بری مشمول طرح می‌شوند.

سایر مدلها نیز متعاقباً در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند. پیش از این و از تاریخ ۱۴ آذرماه تمامی محصولات برند اپل مشمول طرح شده بودند. بنابراین کلیه کاربران گوشی‌های هوشمند از برندهای فوق بایستی تا تاریخ ذکر شده گوشی‌های موجود خود را فعال کنند. از آنجایی‌که گوشی‌های دو سیمک‌ارته دارای دو شناسه IMEI می‌باشند، لازم است تا تلفن همراه با قرار دادن سیمکارت در هر دو شکاف (Slot) فعال شود.

خریداران گوشی‌های مذکور نیز از ابتدای روز شنبه مورخ 96/10/09 همانند گوشی‌های اپل قبل از فعال‌سازی با استعلام کد ۱۵ رقمی (IMEI) از طریق سامانه #۷۷۷۷* اصالت گوشی را استعلام و پس از اطمینان از ثبت گوشی نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.