تماشا کنید: مقایسه عملکرد سیستم لرزش‌گیر OIS گلکسی نوت 8 در برابر رقبا

تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند تراز اول دنیا به سیستم لرزش‌گیر OIS مجهز هستند، به همین منظور دوربین گلکسی نوت 8 با قابلیت لرزش‌گیر OIS به مصاف دوربین رقبا رفته است که مشاهده این مقایسه خالی از لطف نیست.

0

گلکسی نوت 8 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار 2017 دانست، این گوشی خوش‌ قد و بالا که انصافاً قیمت گزافی هم دارد به صفحه‌نمایش زیبای اینفینیتی آمولد سامسونگ مجهز بوده و از باتری بسیار قوی بهره گرفته است. به عبارت دیگر می‌توان گفت چیزی نیست که از یک گوشی هوشمند توقع داشته باشید و آن‌را در گلکسی نوت 8 پیدا نکنید. از طرف دیگر در بین تمامی امکاناتی که گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کنند همیشه کیفیت دوربین این گوشی‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

جالب است بدانید کیفیت دوربین گلکسی نوت 8 نیز در جلو رقبا کم نمی‌آورد و با یکی از بهترین دوربین‌‌ها در گوشی‌های پرچمدار طرف هستیم. از قرار معلوم ویژگی لرزش‌گیر OIS دوربین گلکسی نوت 8 نیز یک سر و گردن بهتر از رقبا عمل می‌کند.

عملکرد لرزش‌گیر دوربین گلکسی نوت 8 دربرابر رقبا

در همین زمینه باخبر شدیم ایوان راجرز، از وب‌سایت معتبر Engadget در یک پست توییتر ویدئوی بسیار کوتاهی را از مقایسه قابلیت لرزش‌گیر OIS بین گوشی‌های پرچمدار و گلکسی نوت 8 منتشر کرده است.

در این ویدئو که در مترو گرفته شده و کاملاً مشخص است که لرزش‌های زیادی را دوربین گوشی تحمل می‌کند، گوشی‌های آیفون X, هواوی میت 10 Pro, پیکسل 2 گوگل و گلکسی نوت 8 به لحاظ قابلیت OIS با هم مقایسه‌ شده‌اند.

همان‌‌گونه که مشاهده می‌‌کنید در لرزش‌های جزئی اما فراوان گلکسی نوت 8 عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقبای خود دارد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.