آپدیت جدید گوشی ZenFone 3 Max ایسوس رابط کاربری ZenUI 4.0 را به همراه دارد/ اندروید اوریو در راه است

ایسوس در ادامه انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌های سری زنفون، ساعاتی پیش آپدیتی را برای مدل Zenfone 3 منتشر کرد که علاوه بر قابلیت‌های جدید، رابط کاربری ZenUI 4.0 را هم به همراه دارد.

0

تقریباً دو هفته پس‌ازآنکه ایسوس نسخه پیش‌نمایش آپدیت اندروید 8 اوریو را با رابط کاربری ZenUI 4.0 برای گوشی میان رده ZenFone 4 Max منتشر کرد، مطلع شدیم که ساعاتی پیش آپدیت مشابهی نیز برای مدل ZenFone 3 Max هم از راه رسیده است.

بدون شک این یک خبر خوش برای دارندگان گوشی‌های میان رده ایسوس می‌باشد، چراکه رابط کاربری ZenUI 4.0 نسبت به مدل قبلی شلوغی کمتری دارد و کار با آن ساده‌تر است. انیمیشن‌های آن سریع‌تر شده‌اند، آیکون از پیش طراحی شده کمتر و شکل و طراحی بصری جدید و سبک‌تر این رابط کاربری، کار کردن با آن را لذت بخش نموده است.

علاوه بر این موضوع به نظر می‌رسد آپدیت مذکور زیرساخت لازم برای نصب اندروید 8 اوریو در گوشی ZenFone 3 Max را فراهم می‌کند. اپلیکیشن گالری رابط کاربری ZenUI 4.0 قادر به شناسایی اشخاصی است که شما شناسایی می‌کنید، اپلیکیشن آن‌ها را به درستی برچسب گذاری کرده و عکس‌های مربوط به این افراد را در گروه‌های مشخصی وارد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این رابط کاربری می‌توان به  Game Genie  که به وسیله آن می توانید نحوه بازی خودتان را ضبط کرده و در یوتیوب به صورت زنده پخش کنید، تم‌های زنده و تم‌های انیمیشنی در کنار قابلیت Twin Apps که امکان نصب دو اپلیکیشن پیام‌رسان یکسان با دو اکانت مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد اشاره کرد. ایسوس وعده داده که این نسخه از رابط کاربری خود را به سایر مدل‌های قدیمی و میان رده سری 3 ZenFone هم خواهد آورد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.