وان پلاس 6 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد

تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش ایده جالبی است که وان‌پلاس نمی‌تواند از کنار آن بگذرد و احتمال دارد وان پلاس 6 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد.

0

انصافاً باید اعتراف کنیم در وان‌پلاس 5T با یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار 2017 طرف هستیم. با این که وان‌پلاس 5T به تازگی به بازار عرضه شده از هم اکنون بازار شایعات وان پلاس 6 داغ‌ شده است.

یکی از این شایعات که در انجمن‌های موبایل دست به دست می‌چرخد شایعه استفاده از حسگر انگشت زیر صفحه‌نمایش در وان پلاس 6 است. در همین زمینه وب‌سایت چینی Gizmochina مدعی است وان‌پلاس 6 با حسگر تشخیص اثر انگشت که در داخل صفحه‌نمایش گوشی تعبیه شده است راهی بازار خواهد شد.

در همین راستا پیش از این شرکت سینپتیکس که ید طولایی در سیستم‌های تشخیص هویت بایومتریک دارد مدعی شده است که برای اولین بار این فناوری را در یکی از اولین گوشی‌های 2018 برند Vivo phone شاهد خواهیم بود.

ظاهرا ویژگی‌های جالب وان‌پلاس 6 به همین‌جا ختم نمی‌شود و چه بسا که پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 را نیز در پرچمدار بعدی وان‌پلاس شاهد باشیم.

در حال حاضر نمی‌توان این شایعات را رد یا تایید کرد اما از آنجایی که وب‌سایت Gizmodochina سابقه خوبی در افشای برنامه‌های وان‌پلاس دارد، احتمال حضور حسگر تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش وان‌پلاس 6  به هیچ‌وجه دور از ذهن نیست.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.