جریمه روزانه 25 هزار دلاری اپل به دلیل ناتوانی در ارائه مدارک در پرونده شکایت کوالکام

اپل نتوانسته است مستندات لازم برای دعوای حقوقی میان کوالکام و اپل را تحویل دادگاه دهد و دادگاه جریمه روزانه 25 هزار دلاری را برای اپل به دلیل ناتوانی در ارائه مدارک در پرونده شکایت کوالکام مقرر کرد.

0

قاضی پرونده حقوقی میان اپل و کوالکام، مستنداتی را از اپل درخواست کرده که اپل تاکنون از ارائه‌ آن‌ها ناتوان بوده است، در نتیجه از بیست و پنج آذر ماه اپل به پرداخت روزی 25 هزار دلار برای تاخیر در ارائه مستندات جریمه شده است.

اگر نگاهی به درآمد سالانه اپل داشته باشیم با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت 25 هزار دلار تقریباً معادل می‌شود با هر ثانیه درآمد اپل، اما این جریمه ممکن است بیشتر هم بشود چرا که دادگاه اعلام کرده اگر اپل تا تاریخ هشتم دی ماه موفق به ارائه مستندات نشود باید جریمه بیشتری را پرداخت کند.

در این بین اپل هم دست روی دست نگذاشته است و از قرار معلوم سخت در حال جمع‌آوری مستندات مربوط به این پرونده است. جان رازن‌استوک، سخنگوی اپل در همین زمینه گفته است که اپل تاکنون میلیون‌ها صفحه مستندات برای این پرونده آماده کرده است و تا مهلت بعدی میلیون‌ها صفحه دیگر مستندات تهیه و ارائه خواهد کرد.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.