اپ‌نت: مبارزه با تایتان‌ها در Tap Titans

در بازی اکشن و زیبای Tap Titans با شرورها مبارزه کنید و پیش بروید. ارتش قدرتمندتان را بسازید. این بازی را استودیوی Game Hive Corporation برای دوستداران اندرویدی بازی‌های اکشن طراحی کرده است.

2

در Tap Titans جهان را از دست تایتان‌ها نجات دهید. در ابتدا شاید تنها باشید اما آنقدر بجنگیدو مبارزه کنید تا قدرتتان افزایش یابد و بتوانید شخصیت‌های دیگر را آزاد کرده تا به کمکتان بیایند. این بازی تنها با مبارزه کردن مداوم و جنگیدن پیش می‌رود. شخصیت‌هایی که آزاد می‌کنید هرکدام دارای قدرت‌های منحصربفردی هستند پس باید از هرکدام در جای مناسب استفاده نمایید. حتی ویژگی‌ها و شیوه‌های مبارزه جنگاورانتان را ارتقا دهید و برایشان توانایی‌های مختلف و متفاوت را خریداری کنید.

برای نابودی اشرار و مبارزه با تایتان‌های شرور از خود تایتان‌ها استفاده کرده و به سکه و امتیازاتی که در مراحل مختلف گنجانده شده‌اند دست یابید. در هر مرحله باید چالشی متفاوت را از سر بگذرانید تا پیشرفت کرده و امتیارات بالاتری به دست بیاورید. امکان انتخاب 30 نوع ماده مختلف برایتان مهیا شده تا به وسیله آن استاد شمشیرزنی را ارتقا دهیدو برای آن ابزارآلات پیشرفته تهیه نمایید. در میان راه‌های زیبایی که در مکان‌های مختلف و جذاب برایتان طراحی شده با غول‌هایی نیز مواجه شده که با کنترل‌کننده لمسی به سادگی اما در اوج هیجان می‌توانید آن‌ها را نیز از سر راه بردارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پویا کرمی می‌گوید

    سلام من میخواهم یه اکانت را هک کنم کمکم کنیید؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کمکی از دست ما برنمیاد! ما در فارنت برای هک کردن آموزش نداریم و کمکی نمی‌تونیم بکنیم.