اپ‌نت: دنیای عجیب Oddworld: New ‘n’ Tasty

بازی بسیار مهیج Oddworld: New ‘n’ Tasty شمارا به دنیایی متفاوت پر از موجودات عجیب و غریب می‌برد تا چالش‌های هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. این بازی توسط کمپانی Qddworld Inhabitants Inc برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است.

0

در بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty شما باید مانند سایر بازی‌های اینچنینی به نبرد علیه دشمنانی که در حال فرار از آن‌ها هستید بپردازید. اما تفاوت در این است که شما در محیطی کاملا جدید و متفاوت مبارزه می‌کنید و دشمنان را از سر راه برمی‌دارید. با چالش‌های مختلف روبرو شده و شیوه‌های گوناگون مبارزه را امتحان می‌کنید. بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty دارای گرافیک بالا و صداگذاری بسیار مهیج و جذابی‌ست که این عوامل باعث می‌شوند شما ساعت‌ها مشغول و سرگرم باشید. در طول بازی تجهیزاتتان را ارتقا داده و هربار قوی‌تر مبارزه کنید.

ماجرای این مبارزات مربوط به داستان گروهی از موجودات با نام مودوکان هستند که در یک سیاره ناشناخته زندگی و کار می‌کنند. آن‌ها در یک کارخانه تهیه گوشت خوراکی مشغول به فعالیت هستند. داستان مبارزات آن‌ها از جایی شروع می‌شود که یکی از این موجودات متوجه می‌شود که گروه‌های جانوران همگی روبه انقراض هستند و طعمه بعدی این کارخانه خود مودوکان‌ها می‌باشند. بنابراین برای نجات خود و همنوعانش دست به مبارزه و فرار می‌زند. هدایت این شخصیت مودوکانی بر عهده شماست که به راحتی به وسیله کنترل‌کننده‌های لمسی ممکن می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.