اریک اشمیت از سمت مدیر اجرایی الفابت کناره‌گیری کرد

پس از گذشت دو سال از تأسیس هلدینگ الفابت، اریک اشمیت یکی از شناخته شده ترین مدیران این شرکت اعلام کرد که از سمت مدریت اجرایی خود کناره‌گیری خواهد کرد.

0

اریک اشمیت پیش از پذیرش سمت مدیریت اجرایی در الفابت، به‌عنوان یکی از چهره‌های کلیدی گوگل شناخته می‌شد؛ اما اکنون اعلام کرده که از سمت خود در آلفابت استعفا می‌دهد. وی در ابتدای سال 2018 سمت فعلی خود را ترک خواهد کرد و به‌عنوان مشاور فنی در آلفابت به ایفای نقش خواهد پرداخت. وی همچنین عضویت خود را در هیئت‌ مدیره‌ آلفابت ادامه می‌دهد.

پس از سال‌ها مدریت بخش اجرایی، به نظر می‌رسد که آماده ورود به دنیای تغییر و تحول و فناوری‌های مرتبط با حوزه‌های بشر دوستانه هستم و در ادامه راه در این سمت لری و سرگئی را در الفابت همراهی خواهم کرد.

اریک اشمیت در گوگل نیز مدیریت اجرایی را برعهده داشت

اشمیت یکی از مدیران ارشد کمپانی گوگل و یکی از شناخته شده ترین مدیران دنیای فناوری است که پس از تأسیس هلدینگ الفابت به سمت مدریت این شرکت درآمد. البته اشمیت سمتی مشابه در گوگل هم داشت، بااین‌حال در ادامه راه الفابت را در سمت  مشاور فنی در بخش تحقیقات همراهی خواهد کرد.

وی در توییتی به این نکته اشاره کرده که الفابت به یک بلوغ کامل دست یافته و زمان آن رسیده که سیر و تغییر و تحولات را تجربه کند. در همین راستا لری پیج اعلام کرده که اشمیت در رابطه با پیشرفت شرکت‌متبوعشان و رهبری قدرتمندی که در مسیر پیشرفت خلاقیت حرکت می‌کند هیجان زده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.