اپ‌نت: آشپزی کودکانه با COOKING MAMA Let’s Cook

بازی زیبا و سرگرم‌کننده آشپزی COOKING MAMA Let’s Cook برای دوستداران سبک‌های نسبتا دخترانه بسیار جذاب خواهد بود. کمپانی Office Create Corp این بازی را برای گجت‌های اندرویدی طراحی و عرضه نموده است.

0

جزئیات آشپزی را در COOKING MAMA تجربه کرده و تمام مراحل را با جذابیت تمام طی نمایید. از ابتدایی‌ترین مراحل آن و سرخ کردن اجزای مختلف غذا شروع کرده و دستورات مختلف را امتحان نمایید. گاهی دستورات متفاوت را باهم ترکیب کرده تا به دستوری جدید برسید. در نهایت باید طعم غذایتان خوشایند مشتریان رستورانتان باشد. در ادامه مشتریان بیشتری جذب می‌کنید و به رستورانتان رونق دهید.

راه دریافت امتیاز در این بازی از طریق فروش غذا می‌باشد. باید آنقدر به غذاهایتان جذابیت داده و در انجام دستورات غذایی دقت کنید که با افزاش مشتری‌ها و فروش بیشتر غذاها به امتیازات بیشتری دست پیدا کنید. خوشحالی مشتری‌ها نشان دهنده بهتر شدن غذایتان است. وظیفه شما در این بازی فقط پختن و ترکیب کردن مواد نیست بلکه باید خودتان مواد را تهیه و ریزریز کرده و تا آخرین مراحل تزئین آن نیز بر عهده شماست. از امتیازاتی که به دست آوردید می‌توانید دستورات غذایی جدید را باز کرده و مواد غذایی بیشتری تهیه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.