اپ‌نت: مدیریت حافظه در اندروید با SanDisk Memory Zone

برای مدیریت حافظه دستگاهتان اپلیکیشن SanDisk Memory Zone را نصب کرده و از امکانات متنوع آن بهره ببرید. این اپ توسط کمپانی وسترن دیجیتال برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ارائه شده است.

0

تاکنون با اپ‌های متنوعی در زمینه مدیریت حافظه آشنا شده اید اما SanDisk Memory Zone دارای ویژگی‌های جذابتری‌ست برای مثال می‌توانید از تمامی اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لزوم استفاده نمایید. تمامی اطلاعاتی که حافظه داخلی و جانبی دستگاه را درگیر کرده‌اند برایتان به نمایش گذاشته شده و میزان حجم مورد استفاده نیز به صورت مجزا نشان داده می‌شود. اطلاعات را به دلخواه طبقه‌بندی کنید و در مواقع نیازتان به ان‌ها مراجعه نمایید.

قابلیت دیگری که در SanDisk Memory Zone برایتان عرضه شده است امکان انتقال داده‌ها و اطلاعات از حافظه داخلی به خارجی و بالعکس می‌باشد. برای هر کدام از فایل‌ها و پوشه‌های موردنظرتان رمزعبور تعیین کرده و از میزان امنیت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کنید. شاید یکی از کاربردترین قابلیت‌های این اپ ارتباط و پشتیبانی از فضاهای ابری بوده و این ارتباط با سرورهای ابری همچون SugarSync, SkyDrive and Facebook , Box, Dropbox, Google Docs, Picasa نیز فوق‌العاده قوی می‌باشد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.