نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 سامسونگ در آلمان، فرانسه و لهستان عرضه شد

سامسونگ مرحله به مرحله در حال انتشار نسخه آزمایشی اندروید 8 برای گلکسی اس 8 است و اکنون شاهد انتشار این نسخه از اندروید برای گلکسی اس 8 در آلمان، فرانسه و لهستان هستیم.

0

چند هفته پیش سامسونگ نسخه بتای آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کشورهای آمریکا و بریتانیا منتشر کرد. در همان زمان گفته شد که فاز بعدی انتشار نسخه اندروید 8.0 برای گلکسی‌های اس 8 شامل کشورهای هندوستان، چین، اسپانیا، فرانسه، آلمان و لهستان است.

سامسونگ رسماً اشاره‌ای به فاز دوم برنامه زمان‌بندی انتشار اندروید نسخه 8.0 جهت گلکسی‌های اس 8 نکرده است اما این آپدیت برای کاربران این گوشی‌ها در هندوستان منتشر شده است.

کاربران پرچمداران سامسونگ در آلمان و هلند نیز از دریافت این آپدیت جدید خبر می‌دهند. به این ترتیب می‌توان گفت به زودی سایر کاربران گلکسی‌های اس 8 در کشورهای دیگر میزبان آپدیت نسخه آزمایشی اندروید اوریو 8.0 خواهند بود.

سامسونگ تاکنون خبر رسمی در خصوص زمان انتشار نسخه نهایی آپدیت اندروید 8.0 برای پرچمداران خود منتشر نکرده است اما با نگاهی به برنامه زمان‌بندی انتشار این آپدیت آزمایشی می‌توان اینگونه برداشت کرد که به احتمال زیاد نسخه‌نهایی این آپدیت نهایتاً‌ تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

 

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.