هواوی Enjoy 7S با دوربین دوگانه و اندروید 8 اوریو در چین رونمایی شد

هواوی یک گوشی میان‌رده جدید را با صفحه‌نمایش فول‌اچی‌دی راهی بازار چین کرد، هواوی Enjoy 7S دوربین دوگانه دارد و به اندروید 8 اوریو مجهز است.

0

هواوی پیش از این وعده داده بود که یک گوشی میان‌رده را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی راهی بازار چین خواهد کرد. باخبر شدیم هواوی بر سر قول خود ایستاده است و گوشی Enjoy 7S را در چین معرفی کرد.

گوشی Enjoy 7S از صفحه‌نمایشی فول اچ‌دی با رزلولوشن 18:9 بهره گرفته و دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی را در قسمت پشت گوشی شاهد هستیم. سنسور 2 مگاپیکسلی حاضر در دوربین پشت این گوشی اما برای ثبت بهتر عمق تصاویر کاربرد دارد.

پردازنده کیرین 659 که ساخت دست هواوی است و این پردازنده را در گوشی‌های میان‌رده سری آنر نیز شاهد هستیم در Enjoy 7S حضور دارد. اندروید نسخه 8.0 اوریو به همراه رابط کاربری EMIUI 8.0 وسنسور تشخیص اثر انگشت ویژگی‌های اصلی گوشی را تشکیل می‌‌دهند.

هواوی Enjoy 7S

صفحه‌نمایش این گوشی ابعادی برابر با 5.65 اینچ دارد و رزولوشن این صفحه‌ برابر با 2160 در 1080 پیکسل است. یک لایه شیشه‌ای خمیده 2.5D بر روی این صفحه‌نمایش کشیده شده است. هواوی این گوشی را در دو مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و همچنین 4 گیگابابت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ راهی بازار خواهد شد.

باتری Enjoy 7S از نوع 3 هزار میلی‌آمپری است و در قسمت جلوی این گوشی شاهد حضور یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی هستیم.

به این ترتیب می‌توان گفت Enjoy 7S شباهت زیادی به میت 10 لایت دارد با این تفاوت که به اندروید 8 مجهز شده است. هواوی وعده داده است تا Enjoy 7S را در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و رزگلد با قیمتی حدود 226 دلار راهی بازار کند.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.